{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Løbebånd til heste {{forumTopicSubject}}

Hej..
Jeg skriver fordi jeg håber at måske kunne hjælpe nogen der står i en lignende situation som jeg gjorde for et stykke tid siden.
Vi fik Umann for et godt års tid iden, og efter ca en måned fik han en svær muskel skade i det ene baglår. Vi havde dyrlæge på ham flere gange, men de kunne ikke helt sige hvad der var sket. Han stod så stille i et stykke tid, og hver gang han blev rent gående og vi stille forsøgte at få ham igang igen så blev han halt. Efter ca tre måneder begyndte der at komme følgesygdomme til. Han ville ikke spise, og tabte sig hurtigt. Han udviklede forskellige former for allergi og til sidst måtte vi have dyrlæge på ham ca hver tredje dag for at give ham sprøjte så han kunne få luft.
Til sidst var der flere forskellige dyrlæger der sagde at han sldrig ville komme sig, og at det bedste ville være at aflive ham. Jeg var sønderknust.
Så var det vi hørte om et sted i frh hvor de havde løbebånd til heste. Vi tænkte at vi ville prøve, for det kunne jo være at han ville kunne blive rask hvis hans fysik blev bedre og han fik nogle muskler igen. Det var det bedste vi havde gjort. Kort tid efter han kom derop holdt han op med at hoste, han begyndte at spise igen og hans muskler kom overraskende hurtigt igen..
Nu er det ca tre måneder siden jeg så småt kunne begynde at ride ham lidt igen og det sammen med hans løbebånds træning virker perfekt.
Så til alle jer der står med en skadet hest og er fortvivlede, så undersøg det med løbebåndet, jeg fortryder i al fald ikke at jeg gjorde det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbebånd til heste
Kommentér på:
Løbebånd til heste

Annonce