{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.206 visninger | Oprettet:

Værste dag nogensinde! /; {{forumTopicSubject}}

Har ejet Baloo i 10 dage nu. De sidste to år har han ikke været syg, bortset fra en smule mug på det ene bagben.

Her i dag da jeg kommer ud og vil trække ham ind fra fold, opdager jeg at der er blod på det venstre bagben. Jeg trækker ham ind og vi får det skyllet. Det ser umiddelbart ikke særligt dybt ud, så vi trækker ham over i ridehallen for at se om han halter. - Og det gør han! Han kunne ikke engang trave pga. han slet ikke kunne støtte på det. Jeg trækker ham over og stiller ham ind i boksen, for at give ham lidt ro. Efter en times tid kommer en veninde over og siger at jeg er nød til at vaske det nu, ellers går der snart betændelse i. Jeg løber over i stalden og kigger. Det var blevet MEGET være! Blod og væske dryppede ud, det blev vasket igen. Han stod og løftede benet, så ondt gjorde det. Jeg ringede fluks til dyrlægen, der kom en halv time senere. Han tjekkede det - og ja, det var gået ind til ledet! smiley Han vaskede det, sprøjtede med antibiotika, syede det og pakkede det grundigt ind i vat og bandage. Baloo skal så stå inde det næste tid, leve af hø, halm, en enkelt håndfuld foder, antibiotika og smertestillende.. Hvis der ikke går betændelse i så bliver han forhåbentligt snart normal igen. Hvis der går betændelse i så.. nej, det er i hvert fald IKKE godt hvis der går betændelse i! /;

Nogen der har prøvet noget lignene? Altså et sår ved koden, der er gået ind til ledet - og hvis ja, hvad skete der så med jeres?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værste dag nogensinde! /;
Kommentér på:
Værste dag nogensinde! /;

Annonce