{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.443 visninger | Oprettet:

For fed til hesten {{forumTopicSubject}}


http://www.hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=304129

Ja det er hvad jeg lidt føler mig smiley ej heldigvis er det jo "bare" fordi jeg er gravid og skal føde om 2 måneders tid.. men indrømmer gerne at parten ser lidt smartere ud på hende (hende der springer på 1 billede)..
Heldigvis virker Emma ganske ligeglad med min ekstra vægt smiley men ja lidt klumpe dumpe ser vi da ud..
Egentlig er jeg bare glad for stadig at kunne ride og for at have så sød og dejlig en hest at det kan lade sig gøre smiley
Håber i også nyder det dejlige vejr..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For fed til hesten
  • #1   20. apr 2011 Hehe, ja det ser altså lidt sjovt ud smiley Men hun ser bestemt ikke ud til at lide.. Og det er da dejligt at du stadig kan ride, selvom du har udvidet dig noget i omkredsen smiley

  • #2   20. apr 2011 Du ser ikke for tyk ud overhovedet smiley Har skam set meget værre smiley

  • #3   20. apr 2011 Jeg skal til 8 ugers undersøgelse på onsdag og så høre om jeg snart kan få en lille ridetur igen.. fik min datter for 7 uger siden idag og har ikke redet i 1½ år tror jeg vi er oppe på.. savner det..

    Og som gravid har man altid en undskyldning for at være "tyk"


  • #4   20. apr 2011 I er da fine-Emma har jo også en flot "dunk".
    Godt hun passer på dig & baby.
    mvh merete


  • #5   20. apr 2011 du er da ikke fed bare fyldt med homoner.

    og jeg har set det der er værre


  • #7   20. apr 2011 Jaeh, jeg vil nok sige, at det ikke ser for harmonisk ud.

  • #8   20. apr 2011 Line - Hvorfor skulle man ikke måtte det? Bare man ikke har bækkenløsning.
    Man skal selvfølgelig ride på en idiotsikker hest, da chancen for at falde af også gør det farligt for barnet og graviditeten


  • #9   20. apr 2011 Tak for jeres søde kommentare smiley nej helt harmoniske er vi vist ikke lige nu.. og det er lidt hårdere at ride (især at hoppe af sjovt nok).. men baby virker som om hun nyder det, hun ligger i hvert fald helt roligt og glemmer helt at sparke i min blære.. tror lidt hun vugges i søvn smiley

    Line: Man må gerne ride, man skal bare lytte til sin krop og selvfølgelig ikke tage chanser, da der jo selvfølgelig er en øget fare hvis man falder af.. jeg red dog ikke i starten hvor der er større farer for en abort..


  • #11   20. apr 2011 jeg vil tro dem der har haft svært ved at få barn gør det ikke smiley kendte en hun fik det lavet på facilitets klinik hun droppede ridning og gjorde at hoppen kom ifol samtidig med

  • #12   20. apr 2011 Puha, jeg håber ikke jeg bliver så "stor". smiley Er selv gravid, er sat til d 11/7. smiley

    For første gang i laaang tid var jeg igen på ryggen af lille manden, med de kæmpe rygsving. Og for en gang skyld helt uden baby blev utilpas.


  • #13   20. apr 2011 Ja jeg tror også at hvis man har haft aborter eller svært ved at blive gravid, så er man nok mere påpasselig.. jeg ventede til jeg var ca 15 uger henne, fordi derefter er chancerne for abort ikke ret store.. og så snakkede jeg med jordmoderen, som sagde at hvis man er vandt til at ride og ikke har bækken problemer er det faktisk sundt da det styrker bækkenet..

    Line: Det er en bomløs springsadel.. den kan ses uden kæmpe mig i den i det album der hedder mine sadler smiley

    Nillarh & Rastell: Nu var jeg jo så lettere buttet til at starte med.. har "kun" taget ca 8 kg på, hvilket man jo helst skal i hvert fald.. men er 2 gangs gravid og der buler maven oftest mere ud..


  • #14   20. apr 2011 Ork det kan den da sagtens holde til, er jo en flot stærk fjordhest du har dig, og så er du altså heller ikke større : )

  • #15   20. apr 2011 ps. Fedt at se noget der stædigvæk tør leve livet videre, og ikke ændre hele din hverdag bare fordi du er gravid, hatten af for dig : )

  • #16   20. apr 2011 Tine: Tak smiley ja hun virker ikke til at lide nød.. har dog droppet at springe (sprang dog lige en gang her for 14 dage siden) og rider ikke rigtig ture (da der jo er større chanse for at hesten bliver forskrækket) .. men da ridning er den eneste sprot jeg kan holde til og jeg ikke kan undvære det i halve eller hele år ja så har jeg valgt at med den rolige hest jeg har med bløde bevægelser så er chansen ikke større end ved at gå på gaden smiley

  • #17   20. apr 2011 Det var slet ike ment på den måde. smiley

    Har ikke kunne ride siden midten af feb, sådan rigtigt, i mere end ti min uden og få det dårligt. Og så bare det og kunne hoppe i sadlen og ride ham, og så komme til og tage et lille spring. Hovsa..


  • #18   20. apr 2011 Pjat med dig:-) En fjolle er en dejlig stærk hest:-) Og ja man ser ikke lige smart ud, men hvad gør det hvis man har det godt?

    Tog selv 20 kg på ved min graviditet og de er desværre blevet hængende... Men heldigvis siger mine dyr intet til det:-) Og skal have en fjolle i ridning i overmorgen:-)


  • #19   21. apr 2011 Nillarh & Rastell: Håber du kan fortsætte ridningen smiley har heldigvis ikke haft problemer med at blive dårlig af det.. vi skal jo føde ret tæt på hinanden, jeg er sat til 4/7 smiley

    Stald Esmann: Tak.. ja hun er heldigvis stærk og godt bygget selv om hun ikke er den helt tunge type.. Jeg håber at mine kilo ryger af med amningen, da jeg vejede ca 10 kg for meget før jeg blev gravid, så de ekstra skulle helst ikke blive hængende..


  • #20   21. apr 2011 Jeg synes nu at det er flot at du rider smiley Og hun ser meget veltilpas ud, din fjolle. Desuden synes jeg absolut ikke du er tyk, synes faktisk at du ser rigtig godt ud smiley Jeg er selv en meget stor pige, og er ikke engang gravid, vejer bare alt alt for meget, hvilket jeg arbejder for at komme af med. Og man kan da ikke finde en bedre måde at tabe sig på, end at ride på sådan en varm dag, hvor man virkelig kommer til at svede smiley Synes det er nogle rigtig søde billeder af jer, og I ser da ud til at hygge jer sammen smiley Har hørt at ridning skulle være rigtig godt, når man er gravid, der er bare ikke mange som kan holde til det, men det skulle holde sådan noget som bækkenløsning væk, har jeg hørt smiley Derfor synes jeg at det er super fedt at du tager sådan en tur. Rigtig frisk gjort, synes du er super sej, og held og lykke med graviditeten fremover smiley

  • #21   21. apr 2011 * Joseph * *R.I.P Molle & Jarl :'(* : Mange tak.. det var et super sødt indlæg af den slags der virkeligt varmer smiley


  • #22   21. apr 2011 Kan godt følge dig, jeg har det på samme måde, er nemlig også gravid.. men heldigvis er en fjordhest stærk, så selvom det ser lidt fjollet, så er det da bare at blive ved med at ride så længe man kan. Det er jo sundt både for dig og hesten. Jeg fortsætter i hvert fald indtil min krop ikke kan længre, og så må vi nøjes med skridtture, hvis det gør ondt:-)

  • #23   21. apr 2011 Stutteri plethesten: Er også rigtig glad for at jeg stadig både kan muge og ride (kan dog mærke det i min lænd hvis der er for meget skidt i boksen smiley ).. håber at kunne fortsætte en måneds tid endnu... og mange tak..

    Lotte: Ja jeg fortsætter også til kroppen eller baby siger stop.. bliver trav ubehageligt, så holder vi os i skridt smiley


Kommentér på:
For fed til hesten

Annonce