{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er du blevet løbet ned?
  • #1   17. maj 2011 ja er jeg ... den dag i dag render jeg rundt med to plader der fylder det meste af min underarm samt tolv skruer pga jeg blev rendt ned sidste sommer.

  • #2   17. maj 2011 blev desuden trådt på ryggen helt oppe ved nakken samt på min højre fod, der skete heldigvis intet med hverken ryg eller fod.. smiley

  • #4   17. maj 2011 Nej, men har været tæt på et par gange :o)

  • #5   17. maj 2011 da jeg var 4 år rendte nogle heste ud af indhegningen, dog ved leddet, da der blev åbnet. Og jeg står der så og bliver væltet og trådt på mit venstre knæ. Der skete heldigvis ikke noget. Men jeg var godt nok sur over jeg ikke kunne få gibs på¨, for det havde min mormor lige haft, da hun havde brækket benet smiley


  • #6   17. maj 2011 jeg er skulle ud og side med en flok ridelejre børn så vi hentede hestene på folden og gik førest med min og en ar børne kom fortæt på henanden så der var slåskamp mellem hestene og den ene gav slep på hesten som så løb lige ind i mig og fløj sidelends ind i muren på stalden slog hele venster siden.

  • #7   18. maj 2011 Ja, op til flere gange. Og er som regel sluppet nogenlunde heldigt fra det. Har dog stadig flere ar på kroppen efter de forskellige...

  • #9   18. maj 2011 jeps det er jeg 3 gange den ene gang med rytter, da hun skulle springe og jeg hjalp. da hun red hen mod springet, tog hun bidet og løb forbi springet og lige ind i mig så jeg fløj flere meter væk heldigvis skete der ingenting andet end jeg blev chokket, de andre gange har været på fold hvor der heldigvis ikke er sket det vilde andet end en brækket finger..

  • #10   18. maj 2011 Jep.. Og blev trådt direkte i face..

  • #11   18. maj 2011 Jep af 3 heste på samme tid. Skulle lukke min egen ud fra fold og de 3 andre de ville altså også med ud, så de stormede bare imod, og dum som jeg er, stiller jeg mig jo bare foran dem, for at stoppe dem. Men nej de stoppede ikke og jeg endte på jorden --' heldigvis stod min egen hest, sådan at de ikke kunne træde på mig smiley

  • #12   18. maj 2011 Jeg er blevet løbet ned 2 gange for mange år siden.
    Dn ene gang blev jeg trådt på skulderen, men der skete ikke andet end at det gjorde lidt ondt.
    Den anden gang kom der en hest tonsende ind i sin boks og så løb den direkte ind i mig og væltede mig så jeg slog mit knæ ned i cementen i stalden.


  • #13   18. maj 2011 nej, men jeg er blevet sparket i hovedet.. heldigvis slap jeg med skrækken og en øm hage

  • #15   18. maj 2011 Ja en gang.. et ordentligt lokum på 177 der ikke lige kunne se mig:-)
    Fik heldigvis kun nogle fine blå mærker:-)


  • #16   18. maj 2011 Ja, og brækkede håndrodsknoglen og har stadig mange problemer med det smiley
    Jeg skulle lukke heste ind, var så uheldig at blive løbet ned og jeg prøvede så at tage fra med hænderne i faldet, og brækkede så håndrodsknoglen samt jeg fik revet nogle sener over.
    Det er snart 3 år siden og jeg har stadig vildt mange problemer med det. Min hånd er altid hævet, og min tommelfinger er delvis lam. Så der er mange ting jeg ikke rigtigt kan.
    Jeg har stadig mange smerte, og jeg får lagt nogle blokader ind, når det er rigtigt slemt.


  • #17   19. maj 2011 Nej, men flere gange er jeg blevet skubbet flere meter, og tæt på at ligge ned, fordi hestene har presset hinanden på folden, og jeg har været i vejen, når jeg ville have mine heste ud!

    Det kan være ski' farligt, hvis hestene er hårde ved hinanden.


Kommentér på:
Er du blevet løbet ned?

Annonce