{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afvisninger:-(
  • #1   27. maj 2011 Eller også er det fordi brugeren der forsøger og oprette ikke vil svare på hvad hendes tilknytning er til hesten og at den der forsøges oprettet er en kendt avlshingst.
    Der ses jo tit fake heste så når bruger ikke vil svare på tilknytningen så mistænker man hurtigt at der er noget galt..


  • #2   27. maj 2011 Hmm.. Helt generelt synes jeg folk er gode til at byde velkommen, hvis der er 5 billeder af beskrivelse. Men der kan godt gå lidt meget "politi" i folk herinde.
    Personligt gider jeg ikke velkomme, hvis der ikke er gode billeder eller hvis folk ikke har taget sig tid, til at lave en godt beskrivelse. Det tager jo 5 minutter, så det der med "beskrivelse kommer". Så vent dog med at oprette til du har tid til at skrive en ordentlig beskrivelse??!


  • #3   27. maj 2011 Her er alt som det skal være.. men hun har før oplevet brådne kar som ikke vil have hun får oprettet hendes hingst herinde..Det er lidt synd at man kan sende beskeder rundt til hinanden og på den måde forhindre en hest kommer ind

  • #4   27. maj 2011 Rikke Havgaard
    Læs nu hvad jeg skriver smiley for jeg har afvist hesten flere gange, vi ser mange dagligt der prøver og fake heste derfor blev den afvist da det er en kendt hingst og brugeren ikke vil reagere på tilknytningen smiley


  • #5   27. maj 2011 Tja, altså folk er blevet med politi herinde..
    Synes man skal lære at stole lidt mere på folk herinde, i stedet for at tro det værste om folk..


  • #6   27. maj 2011 Ja, lige præcis Team Donny. Og synes altid, at der stadig står "beskrivelse kommer" selvom man falder over profilen 2 måneder senere. Så derfor er jeg holdt op med at byde velkommen til folk, hvor der står "billeder og tekst kommer".
    Har også først oprettet min hest nu, selvom jeg har haft ham i mange uger.


  • #7   28. maj 2011 jeg synes der er gået kæmpe meget politi i den - det gik fra at være et hyggeligt forum for glade hestefolk, til en regelret website hvor man kun må være hvis alle regler bliver fulgt, og kommer man til at gøre noget forkert bliver ens konto frosset uden nogen som helst form for varsel SELVOM man har fjernet det der var igen. synes ikke man kan straffe noget der er rettet, det er simpelthen så langt ude at man går så højt op i at straffe folk for nget de ved en fejl er kommet til at de "straffer" med tilbagevirkende kraft. - super lamt

  • #8   28. maj 2011 jeg er kun herinde af praktiske årsager for at kunne søge råd i forummet og købe billigt udstyr (og hest da jeg stod og skulle have hest).
    ikke pga hygge - den er røget


  • #10   28. maj 2011 hver gang jeg har oprettet en hest har der altid været afviser. hvilket jeg ikke forstår. Der er blandet billeder og fyldig beskrivelse. og sjovt nok skriver de IKKE hvorfor. ! Hmm. smiley Nok ikke lige deres type eller ja ja.



  • #11   28. maj 2011 ang hingsten almbue. det er min veninde der har forsøgt at oprette ham, da hun rider den for ejeren... hun starter flere stævner på ham så tilknytning har hun da i hvert fald...
    jeg kender både ejeren, og hende der forsøgte at oprette ham.

    men jeg syntes nu også tit folk er lidt for strenge her inde, og tit laver sine egen regler


  • #12   28. maj 2011 Tja, jeg afviser hvis jeg ikke kan se tilknytningen samt hvis teksten bare er alt for mangelfuld..
    Og mange siger de altid får lidt afvisningsstemmer når de kommer ind, synes dog tit der kommer heste inden en eneste afvisning.. Fik også begge mine ind, plus en tidl. hest uden afvisninger.. Det kan altså lade sig gøre..
    Hvis man nu bare tager sig lidt tid og får skrevet en lidt mere personlig tekst, end bare - hun er brun og 3 sokker og rigtig sød.. <--- Dette ser man oftrere og oftere..

    Kan være nogen mener folk leger politi herinde, men folk er også blevet bedre og bedre til at se igennem det simple reglsæt, derfor vil der også blive rettet mere og mere, fordi der er mere og mere at rette på..

    Hvis nu bare folk tog sig selv lidt i nakken og overholdt de regler, så ville de konstante rettende beskeder også stoppe..


  • #13   28. maj 2011 Hingsten som prøvede at komme ind må også gerne komme ind, hvis ejeren svare på hvad hendes tilknytning til hesten er, så er der jo ikke noget problem for hende at oprette hesten, men vi som HA'er bliver jo nød til at vente på at brugeren svare på beskeden om tillnytninig smiley

  • #14   28. maj 2011 Oprettede min hoppe igår, og ganske vist har jeg ikke skrevet en roman om hende, men profilen er fuldt ud fyldestgørende, ALLIGEVEL fik vi afvise point, og selvfølgelig ingen forklaring på hvorfor. Måske andre kan se/forklare mig hvorfor den skulle forsøges afvist??

    Syntes ganske enkelt det ville være rigtig smart, hvis man kun kunne give afvis hvis man samtidig skrev en begrundelse.


  • #15   28. maj 2011 Husk nu lige på:

    Der er iKKE krav om 5 billeder. HG anbefaler 5 billeder, så der er en stor forskel. Hvis en ansøger har 3 eller 4 gode billeder, så må man altså gerne byde velkommen.

    Der er heller IKKE krav til, hvor meget tekst der skal skrives. Hvis ansøgeren har beskrevet sin tilknytning, så har hun faktisk opfyldt kravene og skal bydes velkommen.

    Jeg afviser aldrig. Istedet giver jeg ansøgeren nogle tips til, hvordan hun nemmere kommer ind. Jeg vil hellere selv hjælpes venligt, end at læse diverse negative og flabede kommentarer, som mange brugere desværre gør. Husk med venlighed og hjælpsomhed kommer man langt smiley


  • #16   28. maj 2011 Nina: der er også mange der ikke fortæller deres tilknytning, og når der så samtidig er lidt af alt det andet tekst, samt få og ens billeder, så kan tilknytningen godt mistænkes lidt..

  • #17   28. maj 2011 Men så kan du jo spørge ansøgeren, hvad hendes tilknytning er. Eller sige til hende, at det skal stå i beskrivelsen. Så kan man jo vente med at byde velkommen, indtil det er i orden - man behøver jo ikke afvise med det samme, vel?? smiley

  • #19   28. maj 2011 Helt ærligt... det er et galleri. Det er jo lige før der skal være plads i profilen til en kopi af ejercertifikatet eller udlån/part kontrakten...

    Selvfølgelig skal der ikke oprettes "stjålne" heste, men det er jo heller ikke hveranden hest som søger optagelse der er det? Det ikke særlig ofte jeg ser det.
    Normalt byder jeg alle velkommen også selvom det er dårlig tekst og billeder.


Kommentér på:
Afvisninger:-(

Annonce