{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AFVISNINGER!!
  • #1   17. mar 2011 Hvad hentyder du til?


  • #2   17. mar 2011 Ja men hun opfylder stadig hg´s krav smiley
    Og nu var det ikke kun palominoen, men sådan mere generalt.
    Om nogle så har 15 billeder og super tekst bliver de stadig afvist!

    Det er nok bare mig der syns folk fortjener en chance smiley


  • #3   17. mar 2011 Var det kun hestegalleriets krav der skulle opfyldes for at en hest kom ind kunne vi nøjes med en afkrydsning 'jeg opfylder følgende krav'.
    Eftersom brugerne stemmer ind er det brugerne der vurderer om de mener profilen er god nok (og ægte). Er du utilfreds med det kan du skrive til Ris og Ros, forbedre profilen eller prøve at oprette den på et andet tidspunkt af dagen, hvor det måske er andre brugere der sidder og kigger.


  • #4   17. mar 2011 AARK...... Nu er det jo heller ikke alle dine billeder der er helt tydelige smiley så måske man selv lige skal klappe hesten ikk smiley

    Tak til Mia H for info smiley

    Og john/berit kunne ikke være mere enig smiley



  • #6   17. mar 2011 jeg synes det er træls nogen gange at ens hest skl STEMMES ind;)
    jeg synes hg burde være et sted hvor man kunne viste sin hest frem, i stedet for at folk sidder og siger: du har ikke rigtig meget tekst og gode billeder! så afvist.

    den fik jeg meget da min pony ivanhoe skulle ind fordi jeg kun havde 5 billeder og ikke virkelig meget tekst!:)

    så er det jo noget andet det med stemmer på hesten... men det vil jeg ikke skrive da det ikke er det vi snakker om;D

    men synes nogen gange det er træls og lidt plat at alle mulige andre skal bestemme om ens hest skal ind, mean vil jo bare gerne vise den frem!:D

    men hvis der er 1 billede og 1 linie i hver tekstboks afviser jeg nok også...:)
    men det kommer an på så meget!:D


  • #7   17. mar 2011 da jeg oprettede min hest, fik jeg ikke én enste afvisning. Jeg havde 10 billeder og skrev rimelig god tekst.

    Så hvis man vil undgå problemet, kan man jo bare gøre sig umage. Det ER jo et galleri...

    Jeg afviser aldrig selv heste, medmindre det er falske heste, eller heste uden tilknytning (altså, oprettet mod hg's regler.) Hvis jeg er i tvivl, lader jeg bare vær' med at stemme overhovedet...


  • #8   17. mar 2011 man kan jo også god på en eller anden måde forstå de skal stemmes ind for der er jo nogen der har prøvet og oprette fulge og katte og hunde herinde!:D

  • #9   17. mar 2011 Jeg synes også det ofte er tåbelige begrundelser folk kommer med hvorfor de afviser..
    Hvorfor SKAL man skrive en lang roman om sin hest?

    Kan huske helt tilbage hvor jeg oprettede Faster.. Folk afviste fordi der ikke var så mange forskellige billeder.. Jeg havde ikke et kamera så mange af billederne var taget med min mobil og havde ikke haft hende særlig længe..
    Jeg ville bare vise min hest stolt frem og dele det med andre at jeg endelig var blevet hesteejer...

    synes det plat folk laver deres egne regler bare fordi deres egne heste profiler er top tunet..
    Derfor kan de andre også blive det, men det tager tid at kunne beskrive sin hest hvis man måske næsten lige har fundet og også få de flotte billeder ind..

    Så synes folk skulle tag og spænde hjelmen..


  • #10   17. mar 2011 Jeg syntes indsteminings sytemet fungere fint for der er dem der opretter "sjove profiler" såsom my litle pony eller en flamingo hest eller noget i den stil. Men det er også fordi der er nogen der ser det som prestige at have mange heste. Så de vil kunne finde på at bare tage nogle billeder fra nettet og bruge dem.

    Det er jo netop op til os at vudere er den her profil bare fis og ballade eller er det en der mener det.

    Jeg vil sige at hvis der er en suveræn tekst men billederne er ikke super gode men man kan se hesten så lader jeg dem komme ind. Men RINGE billeder og ingen tekst så er det også en afvisning fra mig.

    En god ide er at sætte det bedste billede først. så er den mere sikker på at komme ind da ikke alle ser billederne igennem


  • #11   17. mar 2011 giver Inge-lise ret der er mange der i hast opretter, som ikke vender billederne ordentlig osv...

    vent til du har fået nogle gode billeder og har noget at skrive


  • #12   17. mar 2011 Vi er jo ikke alle ens..
    Men hvis man havde fuldt min hest gennem tiden hvilket jeg tvivler smiley så kunne man se at der efterhånden er kommet mere og mere tekst på og flere og bedre billeder..

    Men så længe man holder HG´s regler om afvisning osv så er der ikke noget problem.. Det er mere når folk føler sig truffet som der var et glimrende eksempel på igår med en død hest der blev oprettet..
    Hvis man holder sig til HG´s regler og ikke bikser sine egne sammen er jeg ligeglad.. Det skal bare være lige for alle..


  • #13   17. mar 2011 billederne er det primære i et galleri. Det er jo ikke en novelle samling..

Kommentér på:
AFVISNINGER!!

Annonce