{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
419 visninger | Oprettet:

Græde færdig {{forumTopicSubject}}

Ja var til dyrlæge i dag med Dichell. Hun har stået halt i 4 uger nu så det var ved tiden at få det tjekket.
Desværre viste det sig hun havde et lille brud på knoglen i koden og ja det betyer hun ikke kan rides mere medmindre man ofre 10-12000 på en operation men det har jeg ikke råd til så nu skal hun slagtes og jeg skal have ny hest.
Jeg græd hele vejen hjem fra dyrlægen for det er ikke mere end 2 år siden den anden jeg havde måtte aflives og hende her er bare så dejlig så ...... ja det er dælme hårdt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Græde færdig
  • #1   30. jun 2006 Trist er hun da ikke forsikret så dækker den jo

  • #2   30. jun 2006 jo hun er forsikret men ikke sygeforsikret kun alm livs og uanvendelighed desværre

  • #3   30. jun 2006 Nej, hvor trist og sørgeligt.
    og så det med at du lige har mistet een.


  • #4   30. jun 2006 ja. min dyrlæge har ferie i 2 uger nu så før han kommer tilbage sker der ikke noget så går hun bare på fold og æder sig tyk heeh.
    Men det er dælme hårdt netop fordi hun er så sød og god af sig men sån er hesteverden desværre nogle gange.
    Jo Lene R hun bliver her inde


  • #5   30. jun 2006 det er godt nok trist ..
    Men er det billigrere at slagte hende og købe ny ?


  • #7   30. jun 2006 Hvor trist.

    Tænke det samme som Nu med Elektra smiley !.
    Vil det ikke koste mere at købe en ny hest, end hun bliver opreraret?


  • #9   30. jun 2006 ja det er billigere for jeg kan få hende uerkleret uanvendelig og få forsikrings penge på hende og det er 22 + jeg har 3000 selv
    En operation koster de der 12-20000 og så er der mellem 60 og 80% chance for hun bliver ridehest igen

    så jo det er billigere at købe ny


  • #10   30. jun 2006 Heeej smiley

    Jeg ved lige præsis hvordan du har det !
    Min Heste Jubilee Fik også dyrelæge her for 2 uger siden. Fordi hun var halt. Og vi fandt så ud af at hun havde nogle nerver som trykkede hende i ryggen når man red hende. Vii skal også bruge så mange penge på hende. Mine forældre sagde at de ville give miig en ny hest men jeg giver ikke op så let smiley
    Jeg vil gøre alt for hende og hun er kun lige fyldt 7 år.
    Så syntes ikk hun skal dø allerede i sådan en tidelig alder smiley
    Heldigviis Klarer hun den!! smiley
    Kan skam godt forstå din beslutning hvis man ikke har pengene har man dem jo bare ikke !! så er jeg så heldig at jeg lige er blevet konfirmeres så har fået en masse penge.

    knuzz smiley Føler med diiq


Kommentér på:
Græde færdig

Annonce