{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

ih hesten skal måske sys :/ {{forumTopicSubject}}

Ih ha, så kommer man ud til sin hest og ser at den har fået hevet sig en ordentlig hudflap af på underkæben + nogle små skrammer på næseboret og på hagen. Bare 1,5 time før var jeg lige inde og hilse på hende og der havde hun ingen skrammer. øv øv.

Sidder nu og venter på at Højgaard kommer ud og tjekker det, da det godt kunne ligne at det skal lappes sammen. hun har heldigvis ikke noget i mod at man rør ved det, men er tydeligt at se at hun er generet af det når hun bare står. Stakkels Zaire altså smiley

boksen er gennem tjekket og der er ingen spor af hverken blod eller hår nogle steder. Og kan ej heller finde nogle skarpe kanter hun kan have lavet en sådan skade på. Hverken ejerne, nogle af opstalderne eller mig kan finde ud af hvordan hun kan have lavet et sådan sår på sig selv. Da det jo trods alt er flere skrammer hun har fået pådraget sig.

Altid noget at jeg bor på stedet så jeg kan tjekker hende hele tiden nu. Men hvor er det dog frustrerende ikke at vide hvordan det er sket, så man evt. kan få fjernet den genstand eller hvad det nu er som har lavet det. mh.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ih hesten skal måske sys :/
Kommentér på:
ih hesten skal måske sys :/

Annonce