{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

stop med at dømme folk! {{forumTopicSubject}}

jeg havde i et andet indlæg skrevet det var noget pjat når folk ikke kunne respektere at andre folk har andre meninger end en selv! jeg synes det er fair nok og godt at der er andre som har en anden mening, men at sable personer ned for det!- det er direkte latterligt!- herefter bliver der indderikte sagt at jeg er en forkælet møg unge, der får at hvad jeg peger på! her vil jeg bare lige sige at det er SÅ meget forkert! jeg får ikke en skid, og det jeg har, er af mine egne penge! jeg har arbejdet røven ud af buksene for det jeg har! sku bare lige ud med det, da jeg ikke synes at folk kan dømme en på det man skriver om respekt!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stop med at dømme folk!
  • #1   28. aug 2011 Lad dog være med at tage dig af det. Du kan jo bare lade være med at svare på hvad folk skriver. Roo på!

  • #2   28. aug 2011 Kunne ikke være mere enig med Mikkel....

  • #3   28. aug 2011 Hmmm. Der skal selvfølgelig være plads til alle og jeg vil da også ønske at folk kunne få sig så meget situationsfornemmelse og selvbeherskelse, at de ikke behøvede at "slagte folk" i nogle få tråde... Når det er sagt, så synes jeg at vi har et rigtig godt forum med mange forskellige og spændende input fra mange interessante hestefolk.

  • #4   28. aug 2011 Mystisk at du lige fik slettet det andet emne..
    Men altså - i det emne blev du sådan set spurgt, hvem det helt præcist var der havde sagt sådan til dig - men det fik du jo ikke svaret på. Jeg så ingen skrive til dig, at du var forkælet o.lign.


  • #5   28. aug 2011 Jeg synes måske det er en smule ondsvagt at skrive sådan et indlæg?
    Du får jo intet ud af det.? jo okay selvfølgelig opmærksomhed, hvis det er det du ønsker, men det er da godt nok den forkerte slags. prøv at slappe lidt af og chill smiley som Moe siger, det er et fritland vi lever i ´og vi bestemmer selv hvor meget vi vil ytre os. Og så heller ikke der stod det i dit andet inlæg.

    Som stine siger, lad være med at tage dig af det. Det skal da kun være hvis det er fordi du har lyst til at nedværdige dig selv på den måde,
    Der ville jeg nok have ladet være med at svare, for det gider jeg slet ikke spilde min tid på den slags. (: at folk ikke har deres værdighed er jo deres problem.


  • #6   29. aug 2011 man kan jo finde på så meget for at få opmærksomhed

  • #7   29. aug 2011 det kan man vidst kun give dig ret i, Rikke! smiley

Kommentér på:
stop med at dømme folk!

Annonce