{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop med at bide negle??
  • #1   30. sep 2014 ved man kan købe en form for 'neglelak' der smager grimt i munden smiley
    - Ved dog ikke hvad det hedder ^^


  • #2   30. sep 2014 Har prøvet med sådan en "neglelak" men jeg kunne intet smage - så for mig hjalp det ikke xD
    Men det kan være der er et andet mærke der fungerer bedre xD


  • #3   30. sep 2014 Jeg har også bidt negle rigtig meget, ... Men en i min klasse har kun 'halve' negle.. Og det ser så , undskyld! , klamt ud. Tror jeg tænkte "Sådan vil jeg ikke se ud." og så holdt jeg op tror jeg smiley

  • #5   30. sep 2014 eller bidstop til heste hvis du for det på dine hænder så bider du ikke negle igen! smiley
    sådan stoppe jeg og det var ikke engang med vilje xD


  • #6   30. sep 2014 Nogle fede ideer! Tak smiley

  • #7   30. sep 2014 Tja jeg har bidt negle i mange år og prøvede mange af de omtalte neglelakker, men lige godt hjalp det.
    Så jeg måtte klare den med ren selvdisciplin (hehe sikke fin jeg lyder! smiley ) og nu har jeg rigtig pæne negle smiley


  • #8   30. sep 2014 Jeg købte noget der hedder mentholatum go'negl til at komme på neglene og det hjalp...

  • #9   30. sep 2014 det eneste der hjalp mig, var at få gelenegle på .. smiley

  • #11   1. okt 2014
    Jeg bider eller kradser bare det bidstop man smøre på af, virker ikke her.
    Det eneste der virker på mig er ganske enkelt bare og lade være - når jeg tænker tanken og skal til det, så gøre noget andet istedet. Om det er og spise noget, tegne, skrive, kigge et sted hen osv.

    Det lykkedes lige en måned og nu er jeg så begyndt igen ;o).


  • #12   1. okt 2014 Jeg bider ikke negle, men tog fejl af to neglelakker hos min mor. Den ene var til stærke negle, den anden var så man ikke sku bide negle, jeg tog den forkerte og hver gang mine fingre kom i nærheden af munden kunne jeg slå flikflak af ren og skær klam smag i munden. Det smagte SÅ grimt!

    Den er købt i Matas, en ret dyr en. Men jeg har prøvet den på kæresten som er rigtig slem til det, og der virker det altså. Samt den neglelak skal kun snøres på 1 - 2 gange om ugen.


  • #13   1. okt 2014 Falske negle og klamt smagende neglelak på, det burde hjælpe.

  • #14   1. okt 2014 Neglelak hjalp ikke for mig, heller ikke det der stinkende noget - det faldt bare af... I stedet hjalp det mig rigtig meget at få en neglefil, sådan en med 4 forskellige trin. Det er et super godt tidsfordriv og der kommer et flot resultat ud af det.
    Det har hjulpet mig fra at bide negle hver dag, til at jeg nu kun gør det en sjælden gang imellem når jeg lige har tankerne et andet sted og min negl er flækket. Der kan det være svært at holde sig fra det, hvis jeg ikke har en fil i nærheden smiley


  • #15   1. okt 2014 Det ene der har hjulpet mig, var at få lagt falske negle af en pro som holder mindst 3 uger smiley

    Har bidt negle i over 10 år, men er stoppet i sommers pga. dette.


  • #16   1. okt 2014 Jeg har været slem neglebider og det eneste der hjalp mig var at hele tiden være opmærksom på mine negle.
    Det sker da stadig at jeg i ny og næ får bidt mine negle, ofte stressede perioder som op til eksamener, men de bliver aldrig total nedgnavet længere


  • #17   1. okt 2014 Jeg har også været i dit sted, hvor jeg bed negle tit og ofte både af kedsomhed og nervøsitet. Sidste år begyndte jeg at tænke over hvor ulækkert det var og hvor u feminint og grimt det egentlig også var i længden, så jeg begyndte at bruge neglelak. Helt almindeligt neglelak i mange forskellige farver, og når jeg havde det på bed jeg ikke negle, da det jo så blev grimt og det var bare en anden følelse.

    Jeg har også prøvet alt, alt der smagte grimt og en masse gode råd, men kun det hjalp. Det handler også en del om viljestyrke! smiley

    Nu har jeg de flotteste lange negle, som jeg passer godt på.


  • #18   1. okt 2014 Det der hjalp mig, var at lægge en rigtig flot neglelak, eks nailart, hvor du "tegner" på dine negle (du kan finde en hel del på youtube), og så er det lidt svært at bide negle, fordi man jo ødelægger det fine arbejde smiley .. Det hjalp i hvert fald mig, rigtig meget smiley
    Men ellers så bare være opmærksom på det, og altid hav en lille fil i lommen eller noget, jeg kommer nemlig til at bide i neglen hvis den knækker smiley
    Held og lykke med det smiley


  • #19   1. okt 2014 Jeg er helt enig Rese Maria, altså i det med at neglen den knækker Hvis jeg er stresset gør jeg det lidt oftere end ellers, men som regel er mit problem at jeg hader flossede og flækkede negle, og så begynder jeg at bide i dem. Og det gør jo bare det hele værre.
    Derfor hjalp filen mig rigtig meget, for når jeg har afrundede negle så er det nemmere at stå for fristelsen


  • #20   1. okt 2014 Haha Bidstop virker. Sprayede mit dækken i går og har ikke eftersmagt på lassagnen med fingrene. Andet end en gang. Virkelig grimt. Så man kan åbenbart lære også at holde nallerne fra kødgryden. Og lasagnen smagte heldigvis bedre med kniv og gaffel.

  • #21   1. okt 2014 Nathalie B. jeg begyndte at stoppe i vinterferien i år. Puha mine negle er stadig svage! De er næsten klippet helt ned nogle af dem fordi jeg ikke har en neglefil med i skole. Når jeg så kommer hjem bliver jeg nød til at klippe dem ned.

    Ts: Det kræver som de andre siger meget viljestyrke. Min mor skældte mig meget ud over det da jeg nogle gange havde halve negle... Nu synes jeg de ser mærkeligt store ud!


  • #22   1. okt 2014 Jeg bider negle... Jeg har prøvet det der neglelak der smager af ørevoks. Jeg stopper i en perioden, men vanen kommer simpelthen igen. Ved sgu ikke om jeg kan holde op med det eller hvad. Nu må vi se.
    Min far bider også negle, og jeg tror det er ham der har "smittet" mig. d:


Kommentér på:
Stop med at bide negle??

Annonce