{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
914 visninger | Oprettet:

folk med hingste efaring hjææælp! {{forumTopicSubject}}

jeg overvejer kraftig at kasterere min hingst noah da han er blevet rigtig dum når der er mange heste i nærheden. selvom vi træner meget er der alligevel nogen dage når vejret er godt og der er mange heste der løber på folden osv. så bliver han ivrig og farlig at gå med da han stejler rigtig højt.. han er os rigtig tosset i ridehus når han ser sig selv i spejlet smiley den lille tosse. han tror der er en anden hest hehe men for min sikkerhed ved jeg ikke om jeg skal kasterer ham.. ? han er hingst 3½ år rigtig sød når der kun er heste han kender og de bare er rolige ved siden af ham og ikke løber og tondser rundt ..
min hingst har stamtavle og kan stilles til kårring og har rigtig fine papire.. vil det være dumt at kasterere ham ?

han bliver redet hver dag uden problemer på udendørs bane ..

men jeg må os være fornuftig og tænke længere hen for min sikkerhed selvom jeg nu helst vil have han er hingst..
men en skønne dag kan det jo gå galt for han næsten prøvet alle metoder når han stejler men der er intet at gøre når de andre heste er oppe at køre osv. ja så kan man intet gøre rigtig har altid haft med hingste at gøre og er selv meget dygtig jeg er ikke bange for ham for er vant til livlige heste osv. hvad mener i ?? tror i det vil gå væk med tiden ?? eller bare blive værre
jo ældre han bliver bliver han jo bare stærkere og stærkere.

jeg er meget i tvivl med kastration da han har så fine papire.. om det vil være bedre at sende ham til avls / ridning ? jeg skal ikke selv bruge ham til avl hmm ved bare ikke hvad jeg gør ?? nogen der kan hjælpe mig
han står pt på en rideskole smiley hverken stresser eller noget i stalden det er bare når han skal på fold og i ridehus han er åndssvag masser af energi.

nogen der evt. kender en god dyrlæge til kastration på fyn som er billig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk med hingste efaring hjææælp!
Kommentér på:
folk med hingste efaring hjææælp!

Annonce