{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Ødelagt dækken {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Jeg har 3 rigtige dejlige heste, de står et super dejligt sted hvor der ikke mangler noget. smiley

Jeg har bare et RET STORT problem, HVER dag når jeg kommer ud til hestene, og jeg er der 4-6 gange om ugen, så er der kommet nye huller i mine dækner, det er næsten ALTID 2 af dem der har lavet et nyt hul. I denne her ude har jeg syet min vallaks dækken 4 gange. smiley

Hvad fanden kan jeg gøre???? Jeg har bidstop på spray, men det ser overhovedet ikke ud til at hjælpe... smiley :( smiley

Med Venlig Hilsen

En meget ked hesteejer

Nina.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ødelagt dækken
  • #1   4. nov 2011 *Uge.. (Stavefejl er helt gratis) smiley

  • #2   4. nov 2011 der er jo ik så meget at gøre smiley
    Jeg har haft Chance i 3 år og han og vennerne har smadret 20 af hans dækkener!


  • #3   4. nov 2011 Der er skam intet at gøre

  • #4   4. nov 2011 Kig specielt efter dækkener med højt antal denier.. som fx rambo..

  • #5   4. nov 2011 Jeg har desværre ikke råd til Rambo dækner. smiley

  • #6   4. nov 2011 Nej det er også dyrt.. men nu brugte jeg fx 7000 sidste år på dækkener, fordi der blev så mange ødelagt - og fremover køber jeg gerne dyrere dækkener..
    Jeg var i RiderSport forleden, der fandt jeg et vinterdækken på 1680 denier til 8-900 smiley ved så ikk hvordan det sidder..


  • #7   4. nov 2011 Chance smadrede sit rambo på 3 dagen,, rambo er ik noget hit til 3000

  • #8   4. nov 2011 Mhm.. smiley

    Okay, det er da ellers billigt. smiley Jeg håber da det sidder godt. smiley


  • #9   4. nov 2011 Jeg har et Amigo dækken til min Fjordhoppe. Hun har aldrig ødelagt det, men igår var der et heldigvis ikke så stort dækken..

    Puuuuhh.. Jeg har aldrig haft så mange problemer før. smiley


  • #10   4. nov 2011 Mine amigo går også bare i stykker konstant.. men den anden ude på folden, som går med Rhino - der sker ikke noget..

  • #11   4. nov 2011 Puha... kender jeg godt fra sidste vinter med hende jeg havde part i, der gik 5 dækkener til den vinter, og et helt nyt, endte i skraldespanden efter ca 3 dage smiley
    Der er desværre ikke så meget at gøre, kun at købe dækkner på tilbud, jeg fik nogel stykker sidste år ved Hööks, til billige penge.
    Jeg håber ikke for ham jeg har nu, at det bliver nødvendig med dækken, for ønsker ikke at bruge så mange penge på dækkner igen.... smiley
    Det er heller ikke sjovt at se dækknet, nede omkring benene på hesten så den næsten ikke kan gå smiley
    Men held og lykke smiley


  • #12   5. nov 2011 Jeg køber kun dækkener af god kvalitet. Har min nuværende hest i snart et år og hun har ikke fået ødelagt et eneste. Men er der decideret heste der konstant står og trækker i dækkenet er der nok ikke så meget at gøre. Dog har min eBucas smartex holdt til lidt af hvert. Forsøg på bedækning, rigtig megen trækken i det af en unghest samt hesten var i søndags igennem et dyrehegn ved en granplantage med det på. Hun havde masser af sår på hoved og ben, men der hvor dækkenet sad var der ikke en skramme på hende. Og dækkenet havde heller ikke en enste skramme. Så thumbs up til Bucas' kvalitet smiley

  • #14   5. nov 2011 Vores har masser at spise osv. men det er en ren vallak fold og min er kun 4, så de vil jo gerne lege.. Det går også udover grimer og klokker..

    Hvilken slags bid stop bruger du? For en ude ved os bruger den fra Blue Hors og siger at det virker..


  • #15   5. nov 2011 Står desværre nu også på en dødkedelig 4kantet fold, hvor de får tiden til at gå med at bide i min hest dækken smiley Mega trælst har dog observeret at mangler de halm osv, så det meget værre end når de har noget at tygge på. og andet at lave. Så er der stråfoder nok på folden.
    Og er der mulighed for at lave nogle aktiviteter for dem, f.eks et græntræ eller grene fra et æbletræ. Jeg har fået lov at give æblegrene når den store hest på folden blir hentet hjem. Så håber jeg det hjælper på deres biderier. Men jo ikke sikkert.
    Jeg har bortset fra det købt nogle af mine dækkener billigt brugt. det hjælper lidt på man ikke blir helt så øv, når de bider dem i stykker.

    Har dog også nu prøvet at købe et ok billigt rambo. så håber det kan klarer lidt mere end de andre dækkener, Men man ved jo aldrig, det bedste var jo nok, hvis han kunne lære at tæve de andre. når de gik efter ham, men desværre er han mentalt slet ikke fremme i hovene.


  • #16   5. nov 2011 Køb Hjortetaksolie i Matas, og dup på dækkenet. Det stinker forfærdeligt, og holder dækkenerne intaktet smiley

Kommentér på:
Ødelagt dækken

Annonce