{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

troede det var slut (langt) {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger troede jeg at jeg skulle til at sige farvel til min dejlige fuldblod. det hele startede i fredags hvor min part ringer og siger at hesten ikk kan gå. jeg kører selvfølgelig derud med det samme og ganske rigtigt, hun kunne slet ikke støtte på sit venstre forben. hun havde virkelig ondt... så ringede jeg til dyrlægen og de kom så ud til hende. hun havde høj plus i benet så hun blev visiteret (tjekket for en hovbyld) og det regerede hun ikke på. så mente dyrlægen det var en kodeledsforvredning og at hesten nok skulle så stille i boks i 3-6 måneder. jeg gik så hele weekenden hvor hun bare blev mere og mere syg og jeg overvejede mere og mere at nu var det slut for hende da hun lige har stået i boks i 6 måneder. jeg tilkalder dyrlæge igen mandag for at få hende til lige at tjekke en sidste gang inden jeg ville gå den tunge gang.
og ja... hesten står med n hovbyld. den sad bare helt oppe ved koderenden... fuck hvor blev jeg sur på mine dyrlæger... hvordan kan tage så gruelig fejl. det var ved at koste min hest dens liv.
erselvfølgelig glad og lettet over at det var en hovbyld men stadig sur og skuffet...
hvordan ville i have det???
knuss en hesteejer som stadig har sin lille skat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  troede det var slut (langt)
Kommentér på:
troede det var slut (langt)

Annonce