{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning Ringsted
  • #1   7. dec 2011 Det kommer an på hvilke krav du har til opstaldningsstedet.
    Jeg synes ikke at Ringsted har det store udbud af gode opstaldningssteder, så her i slutningen af December flytter jeg min hest til Bjæverskov da jeg ikke synes om nogen steder her i Ringsted smiley


  • #3   7. dec 2011 Nej det synes jeg nemlig heller ikke Ringsted har.. Hvilke steder har du erfaringer med / hørt om? Og hvor i Bjæverskov flytter du hen?



  • #4   7. dec 2011 Jeg har ikke hørt særlig godt om hverken team cabe eller slangerupgård.. Hvordan fungere det på Englerup?

  • #5   7. dec 2011 Jeg vil ikke anbefale Team Cabe - Mange snakker dårligt om det, og det er kun Michael som må undervise der.
    Englerup lever ikke op til de nye regler, men har mange gode faciliteter.
    Skelgaarden (hvor jeg står nu) - Er faktisk et fint sted, men pga det hele er selvpas, så vil jeg ikke stå der mere.
    Stald Diva - Fint sted, kan godt anbefales.
    Slangerupgaarden har jeg hørt meget dårligt om.

    Jeg flytter ud til Rendsborggaard i Bjæverskov, hvor jeg har stået før. Da det efterhånden er det eneste sted, jeg kender hvor tingene bare er i top :o)


  • #6   7. dec 2011 Ringsted sports rideklub er et super lækkert sted med nogle gode undervisere og lækre faciliteter smiley

  • #7   7. dec 2011 kontakt tina stikær smiley hendes stald er i top smiley

Kommentér på:
Opstaldning Ringsted

Annonce