{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.999 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Ringsted {{forumTopicSubject}}

Håber der er nogle der kan hjælpe.

I april måned flytter jeg til Ringsted og ønsker at få min hest med mig.

Er der nogle der kan anbefale steder i Ringsted hvor man kan opstalde sin hest.?

Jeg er rytter der ønsker at fortsætte med at ride stævner på min hest, men har desværre ingen mulighed for at transportere ham fra stævne til stævne da jeg ingen trailer har, ønsker derfor at opstalde ham et sted hvor der afholdes stævner på stedet eller i nærheden af hvor min hest opstaldes.

- Det må gerne være en privat stald hvis der er mulighed for stævner og ridning i ridehus inden for kort afstand fra opstalder sted.

- Evt. Gerne fuldpas, dog vil det være en mulighed at jeg selv muger og evt er med til at aftenfodre de gange jeg er hos min hest.

I prisen må der gerne være inkl. fodder, strøelse og hø/wrap.

Håber der er nogle der kan hjælpe. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Ringsted
  • #1   16. mar 2013 Ringsted rideklub/ team Cabe??

  • #3   16. mar 2013 Kender i evt til nogle private steder i Ringsted? Tænker at en Rideklub hvor der også er en tilknyttet rideskole vil være et forholdsvis stort sted. Da min hest er en trakhener/fuldblodsblanding og derfor har let til at stresse vil det måske være lidt for stort for ham.



  • #4   16. mar 2013 http://www.kogevejenshestepension.dk/index.html

    Søde mennesker der har stedet! Min veninde har sin plag opstaldet der smiley


  • #5   16. mar 2013 Ved du om der er ridehus i nærheden evt. et sted der afholder stævner ? smiley

  • #6   16. mar 2013 Hej Camilla
    Der er godt på Team Cabe / RSR4 - søde mennesker i stalden og der er flere stævner i løbet af sommeren.
    De har også en trailer man kan låne/leje.
    Privatstalden er adskilt fra rideskolestalden og vi har lov til at ride i 20x60 ridehus, når der ikke er rideskoleundervisning.
    Synes du skal kigge forbi og evt. tage en snak med Brit eller Michael (som også underviser).
    Jeg er glad for at være der smiley


  • #7   16. mar 2013 Hej Caroline. Hva er prisen derude ? Min plan er helt klart at tage ud og se de forskellige steder i anbefaler og se hvor jeg mener min hest vil kunne finde sig bedst tilrette smiley

  • #8   16. mar 2013 De har deres eget ridehus:-) Men ellers ved jeg ikke..

  • #9   16. mar 2013 Jeg står på Team Cabe, og har gjort det i 10 år, så har kun positivt at sige om stedet.
    Ja det er et større sted, med både rideskole og privat. Men rideskolen og privaten er opdelt, og ligger faktisk på hver sin side af vejen.
    Der holdes en del stævner i løbet af året, på alle niveau, fra elev stævner op til DM, bl.a. i år skal der afholdes DM for junior/youngrider.
    Stedet har super faciliteter, 3 ridebaner (1 20*40 og 2 20*60) samt 20*40 ridehus ved privatstalden, og 20*60 ridehus ved ridskolen. Der er ligeledes græsspringbane ved rideskolen. Alle faciliteter kan benyttes, dog har rideskolen førsteret, således at baner/ridehus ved rideskolen, kun må benyttes, såfremt rideskolen ikke benytter dem, men dette er ikke et problem, da der jo er en del muligheder.

    Personlig syntes jeg vi har en god stemning i stalden, syntes alle snakker godt sammen, og er gode til at hilse. Og kan man hjælpe hinanden, jamen så syntes jeg egentlig også folk er gode til dette. Syntes vi har en god stille stald, størrelsen taget i betragtning.


  • #10   16. mar 2013 Prisen er forresten 2000 for pony og 2200 for hest, og det er fuldpas.

  • #11   18. mar 2013 Jeg har taget kontakt til Team Cape, Køgevejens hestepension, Ringsted ridecenter og Englerup mølle.

    Jeg skal fået respons fra Team Cape og skal ud og se på stedet i denne uge smiley

    Tusind tak for hjælpen piger.. Nu må vi se hvor min kære vallak havner ...


  • #12   18. mar 2013 Lyder godt. smiley

  • #13   19. mar 2013 Hej Cecilie.

    Har stedet evt. en hjemmeside hvor man kan finde kontakt infomationer?

    Kan du evt. svare på følgende:?

    - Er der nogle steder i nærheden af Stald Enghaven som afholder stævner?

    Står nemlig i den situation at jeg hverken har bil eller trailer til at kunne tranportere min hest, så kan ikke starte stævner på anden måde end hvis det afhodes på stedet, eller få km fra stedet så jeg kan ride dertil..!

    - hvad er prisen derude.?


  • #14   27. mar 2013 Har du fundet noget? smiley

Kommentér på:
Opstaldning i Ringsted

Annonce