{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Drømmen om sin egen hest... {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Ja, jeg går konstant og drømmer om min egen hest.

Jeg er dog et meget realistisk menneske med hensyn til dette, og derfor har jeg ikke investeret i en hest endnu. For er der en ting mine parter har lært mig er hvor stor en investering en hest egentlig er både tids- og pengemæssigt. Jeg er også klar over, at min egen hest ikke vil være en dans på roser hver dag, for der vil, som med alle andre heste jeg har haft part på, være udfordringer.
Med hensyn til mit meget fornuftige jeg har det dog et lille håb om, at jeg tager chancen og anskaffer mig en hest.
Men tror I, at det ville være uansvarligt? Jeg VIL læse på en videregående uddannelse om nogle år, og det er jeg helt stensikker på at jeg vil smiley
Det er primært det der bekymrer mig, for der vil det knibe med pengene og tiden…


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmen om sin egen hest...
  • #1   16. dec 2011
    Det vil du kunne se til den tid :o)


  • #2   16. dec 2011 jeg læser på videregående uddannelse lige nu, og hvis ikke det var fordi jeg er fundet en part til min store dreng, og fordi han står hjemme ved mine forældre, jammen så var han blevet solgt. Jeg har simpelthen ikke tid, og har kun råd fordi han står ved mine forældre.

  • #3   16. dec 2011 Men det kommer jo også an på HVAD du vil læse, jeg tog et år på læreseminariet, og der havde jeg virkelig meget tid til overs, nu læser jeg ingeniør, vi skriver projekt lige nu, så jeg forlader først skolen efter klokken seks, møder klokken otte.

  • #4   16. dec 2011 Jeg læser biologi på universitet og er på 2. år nu..
    Jeg har hest og har haft det i 8 år.. Det er hårdt ind i mellem og det knibber også på med tiden, især når der er mange rapporter.. I de perioder bliver hesten derfor redet mindre, men det tager den jo på ingen måder skade af, det er kun sundt..

    Man skal leve i nuet, så spring ud i det nu, hvis du mener at du både har råd og tid..
    Du kan altid sælge hesten igen eller få part på den, hvis det viser sig, at du ikke kan overskue det, når du starter på en videre gående uddannelse


  • #5   16. dec 2011 jeg bor i Århus og har hesten opstaldet lige udenfor byen...
    jeg har valgt at bo billigt, så jeg kan have råd til at have min hest med mig.


  • #6   16. dec 2011 Hesten skulle stå en kilometer væk fra mine forældres hus, men jeg regner med at flytte. Dog ikke til en fiks lille lejlighed i byen, men til et sted på landet, hvor jeg muligvis kan have en hest stående smiley
    Jeg regner med at skulle læse en bachelor på LIFE. Skal bare lige finde ud af hvilken smiley


  • #7   16. dec 2011 Signe: Jeg har så en hest men tænker det samme som dig.. kan man have hest (som man når at passe og har råd til) samtidig med at man læser i Kbh?
    For i Århus kan hesten stå ret tæt på byen til en fair pris.. det er bare næsten umuligt at finde i kbh og det er minimum dobbelt så dyrt smiley


  • #8   16. dec 2011 Katrine:
    Jep lige præcis mit dilemma! Jeg vil helst have en hest, som står i løsdrift, og det er lidt billigere, men stadig dyrt, når man studerer.


  • #9   16. dec 2011 Hvis man vil kan man godt få udd./arbejde til at hænge sammen økonomisk med at have hest. Så må man prioritere..

  • #10   16. dec 2011 jeg er også igang med en videregående uddannelse og har hest.. jeg har en part på hende 3 gange om ugen så jeg har nogen dage hvor jeg kan tænke på skolen, derudover har jeg en kæreste som betaler vores lejlighed da han har fuldtidsarbejde smiley nogen måneder kan der sagtens løbe rundt andre er det lidt kneben.. jeg bor i århus og har indi opstaldet mellem skejby og tilst

  • #11   16. dec 2011 En løsdrift i nordsjælland koster alt mellem 1000 og 2.500 om måneden! og det er jo temmelig meget må man sige.... Men hvis man har et godt arbejde burde det være muligt.. Kommer også an på hvor dyrt man selv bor og hvor mange dage om ugen man går i skole vil jeg tro.

Kommentér på:
Drømmen om sin egen hest...

Annonce