{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.218 visninger | Oprettet:

søger speciel "pladegjord" måske du kender? {{forumTopicSubject}}

Vi har et stort gjordproblem til vores sadelumulige ponydreng og har været alle og jeg mener virkelig ALLE gjorde igennem: Neopren både alm og anatomisk, sympatex, alm oganatomisk, De dyre i læder fra Passier, OS og Kentaur (kentaur hele 3 forskellige modeller) det hele med og uden lam - har sågar siddet og specielsyet lam til anatomiske gjorde uden at noget kunne ligge.

For knap et år siden fandt vi så endeligt GJORDEN wintec anatomisk med cair og det er bare lige den der dur til det hele. Men, men, men, den mindste størrelse der produceres er 60 cm og nu er den ved at være for stor selvom den er spændt helt op til underlaget i begge sider.

På JBK 2011 var der en stand hvor jeg faldt over nogle meget dyre udenlandske gjorde, specielt udviklet til trykaflastning i spring, men de blev også lavet i kortere "dressur" modeller. De er langt fra kønne, koster en mindre bondegård men tror det kunne være vores redning og erstatning for wintecgjorden når vi skal 5-10 cm ned i størrelse.

Det er en form for pladegjord med D-ring, lidt sjove i farven f.eks. grå og sort, khaki og sort mener jeg det var, ikke særlig køn, et udenlandsk mærke, skulle være meget brugt til spring i udlandet og som sagt dyr men ikke ret pæn.

Nogen der har et link og et bud til hvad mærke det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger speciel "pladegjord" måske du kender?
Kommentér på:
søger speciel "pladegjord" måske du kender?

Annonce