{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan blev i vild med heste
  • #1   13. mar 2012 Første gang jeg sad på en pony, var jeg nok de 5-6 år. Det var i Sommerland Sjælland, ved sådan noget ponytrækning smiley Kan stadig huske at den hed Dykker og var en pinto.
    Jeg begyndte først at interessere mig for heste for 11-12 år siden, og har ikke på noget tidspunkt overvejet at stoppe igen smiley


  • #2   13. mar 2012 Tjae. Ved da godt nok ikke hvordan jeg blev vild med dem. Da jeg var lille plagede jeg om at få en hest. Så kom min mor til at sige: "For at kunne få en hest, skal man gå til ridning". Ja men så plager jeg da bare om at gå til ridning i stedet xD

    Jeg måtte så ikke begynde til ridning før jeg startede i 1. klasse. Af en eller anden grund. Hesten har jeg ikke fået endnu, men det er pengene heller ikke til smiley


  • #3   13. mar 2012 Har vist altid været det.. Min far fortalte at da jeg var 3, sad jeg inde på stuegulvet og insisterede på at jeg ville have en hest.. Og jeg fik pænt beskeden at jeg måtte få den når jeg selv kunne købe den.. Og i alt den tid jeg kan huske har alle lommepenge, gavepenge, sparepenge af alle slags gået i banken til hest.. Jeg husker ikke hvornår jeg red på en hest første gang.. Men jeg husker enkelte oplevelser fra jeg var meget lille hvor jeg var sammen med heste..

  • #4   13. mar 2012 Tilføjelse: Jeg har sikkert siddet på en hest inden, men jeg kan da virkelig ikke huske hvornår.

  • #5   13. mar 2012 Jeg har altid elsket heste. Sådan har det bare været med mig smiley
    Ved ikke hvornår jeg sad på en pony første gang. Jeg tror jeg har været 4 eller 5 år første gang jeg fik en træktur smiley


  • #6   13. mar 2012 Min mor havde hest da jeg blev født, og hun red imens hun var højgravid med mig i maven smiley
    Jeg kom self. med derud hver gang, og var med oppe på hesten hver gang hun skridtede af smiley
    Fik min første egen pony da jeg var ca. 3-5 år? og fik derefter en pony mere, da min første pony var forfangen..
    Så det er min mor, der har gjort mig hestetosset, og har derfor haft med hest at gøre lige siden der! smiley hæhæ


  • #7   13. mar 2012 Min mor har altid redet, så når hun fortalte mig om heste, blev jeg vildt glad, og en dag da jeg ca. 5 spurgte jeg om jeg godt måtte lærer at ride!
    Så jeg skal takke min mor for at have fået verdens dejligste pony!


  • #8   13. mar 2012 Jeg red for første gang på en træhest i zoo

  • #9   13. mar 2012 tja er født og kvejet opvokset med heste så har sidet på en pony for første gang da jeg var omkring 1 år nok os før

  • #10   13. mar 2012 tak får svarene

  • #11   13. mar 2012 jeg gik til ridning den gang jeg var lille (6 år) men kunne ikke helt se det sjove i det indtil min veninde fik sin egen hest og jeg fik part på en lille islænder. Dog tror jeg at jeg først indså hvad heste betød for mig dengang jeg fik min egen hest og jeg kunne sidde og snakke med ham i timevis om alt det lort jeg oplevet i skole (havde været mobbet i 8 år på det her tidspunkt).
    De er virkerlig bare nogen helt specielle dyr


  • #12   13. mar 2012 uha jamen har været vild med heste siden jeg blev født smiley og da jeg ENDELIG fik lov til at starte til ridning som 6 årig har jeg været afhængig! smiley "red" første gang som 2 årig smiley

  • #13   13. mar 2012 Har haft heste hele mit liv smiley og sat på en hest siden jeg blev født..

    Men fra jeg var 7-10,11år red jeg ikke og havde ikke hest..
    Men som 11årig begyndte jeg ved veninder, var oppe og hjælpe til ridning og sådan..
    Og som 12årig startede jeg til undervisning og har bare holdt ved lige siden..

    og d. 29.07.2008 fik jeg egen hest igen smiley

    Så første gang jeg sad på en hest kan jeg ikke huske da jeg ikke har været ret gammel smiley


  • #14   13. mar 2012 For 4 år siden snakkede mine 2 veninder hele tiden om den rideskole de gik på, når vi var i skole, og så ville jeg da også prøve!

    Jeg faldt med det samme for hestene, og har holdt fast ligesiden. Efter 2 år fik jeg min egen. smiley
    Den ene af mine veninder går der stadig, og den anden har nu også fået egen. smiley


  • #15   13. mar 2012 da min mor kom sammen med min stedfar, han havde altid haft heste, og tror aldrig jeg havde set en hest før eller sat på andet end i djurs sommerland ! smiley men så tog vi ud og han lejede nogle heste til os, og vi kunne jo ikke finde ud af få den igang eller noget, så han gav min hest et klap når han red forbi, haha smiley
    og så fik jeg min egen da jeg var omkring 11-12 år og vi har så fået en hel del efter !!:D


  • #16   13. mar 2012 Hvordan jeg blev vild med heste? Ja det blev vidst bare påduttet mig. smiley
    Min mor har selv redet og haft hest, så da jeg var 1½ år blev jeg "smidt" op på en hest for første gang. Da jeg var omkring 3 blev jeg meldt på Ble Holdet (trækker hold) på Thyregod Rideskole, hvor jeg red på den samme hest som da jeg var 1½ år, og har så redet on/off der fra jeg var de 3 til jeg var 11-12 år, på den samme hest (vi kendte hesten og ejerne privat). smiley
    Da jeg var 10, fik jeg min egen hest, som jeg stadig har, og er nu 19. smiley

    Men det er nok min egen "gale" hest der har bidt mig. ;P Selvom Buller (rideskolen hesten) også har haft en stor indflydelse på mig. smiley


  • #17   13. mar 2012 min mor har redet meget så jeg ville også, den første hest jeg red på var stor (self var den det jeg var jo meget lille) og rød med en stjerne i panden, han hed victor, det var også ham jeg startede mit første lille stævne på tihi, har redet siden jeg var 5, har overvejet at stoppe 1 gang da jeg var kørt fast i rideskole, men så fik jeg part og kom hurtigt videre til egen hest smiley

  • #18   13. mar 2012 Har redet da jeg var helt lille før men så stoppede jeg da det ikke interesserede mig mer. Så prøvede jeg min kusines hest og kunne mærke at det var dejligt at sidde i en sadel igen og så begyndte jeg til undervisning igen smiley

  • #19   13. mar 2012 Det har bare ligget til mig fra da jeg var lille... Kan slet ikke undvære heste og ridning Idag.

  • #20   13. mar 2012 Jeg startede med at ride da jeg var 4. Jeg skulle starte som handicap rytter, da jeg er født med en meget lille lammelse, som slet ikke kan ses. Men jeg red så på handicap holdet i Revsø, og ligesiden har jeg bare holdt fast. smiley

  • #22   13. mar 2012 Jeg var rigtig bange for heste, men da min lillebror ville starte til ridning syntes jeg det var snyd og startede også.. Var dog bange for hestene det første år tror jeg, men nu elsker jeg dem. Jeg startede da jeg var 12 smiley
    Sad på ryggen af en hest første gang da jeg var 8, min venindes smiley


  • #23   13. mar 2012 Jeg er født og opvokset med heste.. Da jeg blev født havde min mor et frederiksborg stutteri, og avlede lidt pintoer ved siden af.. Jeg har nok været helt helt lille første gang jeg sad på en hest smiley

    Min første pony fik jeg da jeg var 2 år, det var en min mor selv havde avlet, og mine søskende havde tilredet den.. Nå, men jeg har hende endnu smiley (Hun er også herinde - Nikita)..


  • #24   13. mar 2012 Min mor havde redet gennem mange år, men havde holdt en pause da hun fik mig.
    Har stadig et billede af mig som 2-årig, hvor jeg står med hænderne på fjernsyet, og ser en hest blive sadlet op.
    Så så 4-årig begyndte jeg så til ridning på den lokale rideskole, og har redet lige siden.
    Jeg fik min første pony som 12-årig, og elsker det, at have sin egen smiley
    &&& jeg har IKKE tænkt mig at stoppe =D


Kommentér på:
hvordan blev i vild med heste

Annonce