{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Sælge? {{forumTopicSubject}}

I dag spurgte min mor mig, hvad jeg egentlig vil gøre, hvis/når jeg bliver for stor til Moonlight. Moonlight er en pony på 14 år, og er 146 cm. Størstedelen af ham er araber, men tidligere ejer mente, at der måske kunne være lidt connemara i ham. Jeg selv bliver 17 år til august, er 165 cm. høj, hvilket jeg har været de sidste par år, og vejer 60 kg.
Jeg har haft Moonligt i 4 år til juli, og har aldrig rigtig tænkt på, hvad jeg skal gøre, hvis jeg bliver for stor til ham. Jeg har bare altid regnet med, at når jeg om to år bliver færdig med gymnasiet, skal prøve at finde en part (hvis man da ellers kan finde sådan en her ude på bøhlandet) eller udlåne ham, til jeg er færdig med uddannelsen, hvor han til den tid er oppe i årene, og kan gå og hygge sig til sine dages ende. Men nu er jeg kommet i tvivl, om jeg er blevet for stor til ham allerede nu? Jeg rider ham gennemsnitligt 4-5 gange om ugen (dressur, tur, meget små spring), men rider ikke stævner. Jeg føler mig ikke for stor, når jeg sidder på ham, og han virker heller ikke til at lide. Men nu er jeg så kommet i tvivl. Jeg er ikke særlig vild med tanken om, at han skal sælges, men det bliver også svært at finde en part, når jeg bor langt ude på landet, og tilmed har hestene stående hjemme. Moonlight nyder at gå og drive den af, og man kan ikke mærke på ham, hvis han har stået stille en måneds tid, men jeg får alligevel dårlig samvittighed, hvis han ikke motioneres jævnligt.
I kan se billeder af ham og mig på hans profil fraogmed det første billede med refleksdæknet (de allerførste billede i profilen er gamle). Ser jeg meget stor ud? Kan jeg tillade mig at beholde og ride ham, som jeg gør nu?
Hjemme hos os har vi altid beholdt vores dyr til deres dages ende, så det er ikke lige sådan, at jeg er vant til at købe og sælge dyr, som var de legetøj, men jeg ønsker jo Moonlight det bedste.

Hilsen Malene smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sælge?
Kommentér på:
Sælge?

Annonce