{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.467 visninger | Oprettet:

Hjælp! Ang de berømte heste "sko" (boot) {{forumTopicSubject}}

Hej hesteglade mennesker (;
- jeg står og skal købe et par boots til min hest. Der er mange delte meninger omkring dem (; men vil gerne høre jeres mening, meget gerne jeres erfaring , hvad i bruger dem til (skovtur/dresur/spring), hvad jeres erfaring med holdbarheden er osv andet nyttig Info (;

Jeg vil gerne høre om den såkaldte
1- cavallo simple boot
http://hovfokus.dk/product_info.php?products_id=28

2- cavallo sport boot
http://hovfokus.dk/product_info.php?products_id=58

3- Equine Fusion boot
(link fjernet)

Kom gerne med forslag hvis i kender andre boot der bedre (;

Specielt blandt de to første vil jeg gerne vide om også har den der sok og gummisål i (;

På forhånd tak for svar (;


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Ang de berømte heste "sko" (boot)
  • #1   29. jun 2012 Jeg tror det er meget individuelt hva man kan lide.
    Jeg har prøvet cavallo, cavallo sport, easyboot glove og easyboot country.

    Og de jeg bedst kan lide er easyboot country og gloven. De er noget lettere og slutter bedre til hesten og er ikke så klodsede som cavallos.

    Men der findes blandt andet renegade boot, Swiss boot og Equine fusion boot som du selv nævner.

    Jeg har ikke set renegade og Equine i virkeligheden så de kan jeg ikke udtale mig om men jeg var ikke så pjattet med swiss bootsene.

    Jeg vil nok først finde ud af hvilken passform din hest har og vælge ud fra det. Pga det er ikke sikkert din hest passer målene på de boots du helst vil have.


  • #2   30. jun 2012 Jeg har dem fra beslagsmeden !

    De er FANTASTISKE! De har nu holdt et 1/2 år og det er ikke til at se de er brugt. De er som nye, trods min har dem på, på folden, på tur, under ridning, i skoven ja i alle ride situtationer!
    Simpelhen et kanon køb jeg har gjort mig, og det holder mindst et 1/2 år endnu hvis ikke to. Da de som sagt ser ud som nye :o)


  • #3   30. jun 2012 Jeg købte cavallo simple for knap en måned siden, men har ikke fået dem brugt endnu.. De skal bruges til skovtur, og til vejridning smiley

  • #4   30. jun 2012 jeg er super glad for simpel boot fra cavello.

  • #6   30. jun 2012 Cavallos kan min ikke gå med. Alt for tunge og klodsede, hun blev halt af dem.

    Vil gerne prøve equine fusion boots til min plag, som er lige på vippen til , om hun har brug for sko eller ej. Men her i sommer tror jeg lige det går.


  • #7   30. jun 2012 Min har Cavallo Simple. Han er en Irish Cob med store runde hove, og derfor er de nok den eneste model han kan bære.
    Jeg burger dem ikke ret ofte da de er meget store / klodsede og han ikke bryder sin om at have dem på.
    De er lette at få af og på, og er meget holdbare. Men når man rider i græs oplever jeg at velcroen går op.
    Ligeledes kan jeg ikke forestille mig at de kan bruges på bane uden at fylde op med sand, da tilbasningen ikke er 100 % god til et hesteben.


  • #8   30. jun 2012 Jeg har easy glove versionen til Sebastian. Dem bruger jeg når jeg rider ture i Klosterheden og de er helt fantastiske. De sidder helt som de skal, er lette at få på/af og så ser de ikke så klodsede ud.

Kommentér på:
Hjælp! Ang de berømte heste "sko" (boot)

Annonce