{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
931 visninger | Oprettet:

Bule med væske hvad er det? {{forumTopicSubject}}

hejsa alle..

Min hest fik en lille skræmme på ca. en cm. lang og en halv cm bred på sit bag lår for noget tid siden, intet dyb intet blod et minimalt sår rent ud sagt..

Nå for ca. 1 uge siden opdage jeg at der var kommet en bule under på størrelse med en 2krone og ca. 1cm høj..
Jeg tog sårskorpen af for at se om der ville komme noget ud hvis man trykkede..

Men det mærkelige var at den bar forsvandt ind og der var en form for væske inden i, intet gjorde ondt og kunne trykke den helt ind så der intet var at se :S

Nå tænkte at det var bar det, men nej her den anden da var bulen der ingen og igen kunne jeg trykke den ind og ingen væske kom ud :S

Så nu vil jeg spørger jer, er der nogen der har oplevet det før, eller bar ved hvad det er :S for jeg er i den syvende himmel omkring det :S
Han er ikke øm, halter ikke eller noget som helst rides som normalt så intet der :S

Håber nogen kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bule med væske hvad er det?
  • #1   1. jul 2012 Nej, det har jeg godt nok aldrig hørt om. Det var da mærkeligt. Jeg ville evt. ringe og høre dyrlægen af.

  • #2   1. jul 2012 Ja synes os det virker monster mystisk, specielt når han ikke har ondt eller noget :S

    Ringer nok os imorgen og hører ad hvad det evt. kan være
    Først tænkte vi byld, men intet kommer ud og når jeg kan trykke det ind begyndte det at virke mystisk :S


  • #3   1. jul 2012 Det mystiske ved det hele er egentlig at det ikke kan være et spark, han står nemlig på alene fold pt. og har gjordt det i 3uger nu og fået det inden for den tid jo..

    Sys det er vildt mystisk :S


  • #4   1. jul 2012 Det er nok bare en væskesamling som dyr typisk får efter skader på "skindet". på grisene stikker man bare hul, men det er nok en dyrlæge man skal til at have ud til en hest for at få gjort noget ved det. smiley

Kommentér på:
Bule med væske hvad er det?

Annonce