{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  træpiller vs træpillesmuld?
  • #1   6. aug 2012 Træpillesmuld foretrækker vi - opstart til madras ca. 10 cm. og derefter ca. 1 børfuld ind hver 14 dag. Det forudsætter naturligvis at du holder madrassen ren hver dag - ved at tage klatter. Ca 1. gang i ugen vendes det hele - Jeg lægger det fugtige til tørre langs den ene væg, og genbruger. HUsk Stalosan i bunden - der hvor der har været vådt. Og fjern stråfoder som ikke er spist - hver dag.

  • #2   6. aug 2012 Vi køber vores hos Hjaltelin

  • #3   6. aug 2012 Jeg bruger Træpiller og synes det fungere rigtig fint. Jeg giver 1500 for et 950 kg i sække.
    Jeg bruger 5-6 sække til opstart, også en sæk hver 14 dage- 3 uger.
    Men min pony står også rigtig godt på det, hun sviner ikke smiley


  • #4   6. aug 2012 er det ikke det samme?? Træpillerne bliver jo til smuld, meget hurtigt.

    Min plag poppede hele bunden på - hold nu fast - 2 dage!! Tror moren tog 3 uger om det.

    Træpiller/smuldet der kommer er det bedste, jeg har prøvet.

    Spåner og snittet raps/easy strø giver ikke en stabil bund, min lavede huller i bunden.

    Jeg bruger vist ca. 6 poser a 15 kg til opstart, de andre bruger ca 8, det er fordi jeg har gummimåtter i bunden, så jeg behøver faktisk ikke noget ovenpå, men foretrækker det.

    Og så bruger jeg 5-6 sække om måneden til opfyldning. en om ugen er lidt for lidt smiley


Kommentér på:
træpiller vs træpillesmuld?

Annonce