{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Skal/skal ikke sætte hendes man? {{forumTopicSubject}}

Min datter står her og skal til springstævne i Lørdag. Det er godt nok et 4H stævne hvor hun skal ride bom til 20 cm da hun ikke har lyst til at springe højere til sit første stævne.

Men jeg kan ikke finde ud af hvad vi skal gøre med hendes man. Den er ikke så lang, men meget tyk og den er lidt vild i det smiley

Skal vi lade den være som den er eller skal vi lave noget i den? forslag modtages gerne.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal/skal ikke sætte hendes man?
  • #1   2. okt 2012 Lad den endelig hænge når det er springstævne.. smiley
    Synes rosenknopper på springbanen kun hører sig til i stilspringninger, championater og de helt store klasser..


  • #2   2. okt 2012 Gør da det i har lyst til smiley
    Hvis det er din datters første stævne, kunne det jo godt være at hun synes det kunne være sjovt at bruge tid på at gøre sin pony fin.
    Personligt elsker jeg at komme til stævner og se hvordan de små equipager har gjort meget ud af deres ponyer.
    Held og lykke i weekenden.


  • #3   2. okt 2012 Lav store rosenknubber. Det ser virkelig sødt ud til de små ponyer smiley

    Og så kunne i evt binde et bånd og hver knub, som i synes passer til resten af udstyret smiley


  • #4   2. okt 2012 nu sidder jeg ofte dommer for de har små klasser med de unge ryttere og mange af dem fletter, men så hvis ponyen overspringer, og det kan de godt finde på hvis rytteren måske ikke er den mest rutineret endnu, så mangler de lidt enten manen at gribe fat i eller en rem på sadlen.
    ,
    Og da jeg begyndte at springe Lb. la højder på min den gamle og han havde en tendens til at dykke efter springene så greb jeg også efter enten fortøjsremmen eller manen. for ikke at vælte af.

    Jeg fletter aldrig selv til et springstævne, han var kune flettet hvis min tidligere part skulle starte dressur eller havde startet, jeg synes spring er dejligt fri med flagrende maner og alt det hvor dressur er fin, flettet og flot smiley


  • #5   2. okt 2012 tja det bestemmer du jo sådan set selv smiley
    Vi fletter ikke man, hverken til spring eller dressur.
    Eller det passer ikke helt, for Tasha har stillet op til en fastalavnsstævne hvor hun red på en lille 3'er med en kæmpe man. Den flettede vi i strittende fletninger med nogen gran med knolde så det lignede der var flettet blomster ind i hendes man smiley ponyen var/er hvid


  • #6   2. okt 2012 I kunne bare lave totter med en lille sløjfe, på den måde ser ponyen fin ud, men din datter har noget at gribe fat i vis nu ponyen skulle overspringe smiley

  • #7   2. okt 2012 Alt efter hvor lang manen er, kunne du lave et net ud af manen, det gjorde jeg da jeg var lille og skulle på bregentved smiley
    Hvor bor i henne af? smiley


  • #8   2. okt 2012 Pernille M : Bregentved ligger 10-12km fra hvor vi bor, vi bor i Haslev eller lidt udenfor Haslev

  • #9   2. okt 2012 Okay, hverfald ville et såkaldt net være flot, hvis manen er lang smiley


Kommentér på:
Skal/skal ikke sætte hendes man?

Annonce