{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

opret sin hest hvor svært kan det være? {{forumTopicSubject}}

hvor svært kan det være at skrive om sin hest når man opretter den? jeg synes der er mange der enten ikke lave en beskrivelse af hesten eller har møg dårlig billeder på også ikke kan forstå at ders hest bliver afvist.
det er da bare møg belastene at de gøre det når det står højt og tydeligt at man skal skrive om sin hest og havde 5 tydelig billeder,
hvad er det så folk ikke forstår?, er det bare mig eller er der også andre der under sig over det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opret sin hest hvor svært kan det være?
  • #1   11. okt 2012 Enig smiley

  • #2   11. okt 2012 Står der ikke bare at det anbefales at have minimum 5 billeder?

  • #3   11. okt 2012 Okay smiley Ikke noget jeg gider gå op i..

  • #4   11. okt 2012 Enig.

    Og jo der stå det anbefales og det erjo på grund af at det er galleri.. deto at der skal være billeder.. siger jo sig selv.. forstå heller ikk folk ikk kan bruge 10 min på liige og skrive lidt om deres hest også så du lige kan skrive deres tilknytning til hesten..

    og det sjove er med nogle gode billeder og en fin tekst kommer man bare ind på 10 min ca..


  • #5   11. okt 2012 Det er tilsyneladende meget meget svært kan man da se.......................Det bliver bare sådan at man ikke gider gå ind på de afventende heste, for det halve af dem, er der et par snottede billeder og ingen tekst overhovedet. Eller så står der lige sparsomt et årstal, og hvis man er heldig et køn på hesten. Må indrømme jeg bliver en smule irriteret når jeg støder på de oprettelser.

    Forstår så heller ikke dem der godkender de profiler, så her den anden dag en profil med lidt sparsom tekst og ingen billeder overhovedet, profilen havde MANGE godkendte, om jeg begriber det, men tsk tsk, det er nok bare mig der er sart smiley og det vil jeg bestemt have lov at være smiley


  • #6   11. okt 2012 Hvad hvis man ikke går så stort op i at have de perfekte billeder med det perfekte kamera og bare gerne vil vise sin hest og skrive med andre herinde, det synes jeg egentligt er fair nok?!?! du kan da ikke kræve at alle kan skrive så meget om deres hest, hvad hvis de kun har haft den et par dagE? Nej vel?
    Og hvad hvis personen ikke ejer et okay kamera til at tage billeder så de bliver rystede? smiley synes bestemt i er langt ude piger! smiley


  • #7   11. okt 2012 Nej, men jeg er mere uening i det med billeder, jeg ønsker mig fx. et godt kamera der kan tage gode billeder til herinde, men jeg synes ikke at det er okay at i sidder og siger at folk ligger dårlige billeder ind! ja, det kan være at de er knapt så gode billeder, men hvis man har taget noge, lidt rystede om man vil, billeder så er det jo nok fordi man IKKE har et fancy spejlrefleks eller digitalkamera, så sidder i og siger at folk skal bruge tusindvis af kroner for at i har nogle "bedre" billeder at glo på? smiley

  • #8   11. okt 2012 prøv og finde noget andet at gå op i,i vil bare finde noget at brokke over,der skal være plads til os alle sammen.

  • #9   11. okt 2012 Jah jeg oprettede min pony 5 dage efter jeg fik hende hjem kun af den årsag at jeg ventede på og modtage billederne af hende af en som havde været og tage billeder da jeg kun selv havde nogle få og ville ikk oprette hende kun med dem...

    Altså så svært kan det heller ikk være og skrive hvordan hesten er og evt hvor lange man har haft den og hvad an bruger den til eller hvad man skal bruge den til og sådan nogle små ting


  • #10   11. okt 2012 stinne jeg siger ikke det skal være perfekte billedet men nogle gange kan igen gang se der er en hest på billederne fordi de er så mørke og at folk ikke lige kan skrive lidt om sin hest forstår jeg heller ikke, jeg siger jo ikke der skal stå en hele roman

  • #11   11. okt 2012 Stinne R, hvis det er mig du hentyder til, så har jeg da bestemt ikke skrevet hvad kvalitet billederne skal være i......
    Synes da bestemt det er en dårlig undskyldning, alle render rundt med en telefon idag der kan tage udemærkede billeder, kan du kun ramme et øre eller et halvt ben, og har man heller ikke noget at skrive, så må man da vente med at oprette hesten, hvad haster sådan??


  • #12   11. okt 2012 christina j nej det er ikke bare for at broke sig over noget. men det er en del af hg så må man da godt mene at folk kan tage sig lidt sammen hvis de ikke vil havde ders hest afvist

  • #13   11. okt 2012 chalotte t jeg er helt enig

  • #14   11. okt 2012 Nej, men hvorfor skal du smide det ud her? kan du ikke bare holde det for dig selv? hvis jeg sad og havde knap så fine lyse billeder lige nu så ville jeg da være ret såret! hvorfor har folk så travlt med at skal vise sig frem ( ikke kun til dig louise men generelt smiley ved ikke om du er sådan) og vise" se min hest kan det og det" og det er fint! jeg vil da gerne se hvad i kan, men i behøver ikke at give andre dårlig samvittighed fordi de måske går mere op i fællesskabet herinde end at andre skal tænke" gid det var min" og " wow hun springer 100 cm" :)? og nej piger det er ikke kun til jer, oplever det samme på rideskoler, alt drejer sig næsten om konkurrencer nu, hvor er det hyggelige hvor man sidder og snakker om forholdet til hesten og andet, i rytterstuen til kl. 10 om aftenen? jeg har ikke stødt på det endnu! kun på én ridelejr smiley smiley Molger smiley

  • #15   11. okt 2012 Det har da intet med om hesten kan noget.. det eneste jeg har billeder af in nye hest er fold billeder for hun kan ingen ting..

    Og ingen siger det skal være vildt gode billeder vi efterlyser bare billeder hvor man rent faktisk kan se det er en hest og lægger billeder ind som er 2 x2 i str man ahr jo ingen chance for at se hesten der.. andre ligger mega sløret billeder ind eller billeder af en mule og et øje og det jo altså ikk det man burde n man opretter et galleri..


  • #16   11. okt 2012 nej jeg sagde jo netop at jeg ikke havde noget i mod det, jeg elsker at se springbilleder osv. men jeg fatter bare ikke hvorfor i går så meget op i dem der ikke har? smiley bare fordi det er et galleri må man vel gerne bruge mere tid på at spørge til råds end at tage gode billeder? smiley

  • #17   11. okt 2012 Der er ingen herinde som går op i folk ikk har det vi ønsker bare billeder hvor man faktisk kan se hesten... om den stå på en hold i stald eller what ever er da total ligemeget..

  • #18   11. okt 2012 jeg må indrømme at jeg har afvist en hel del...

    hvis ikke jeg kan se hesten fordi billedet er så mørkt og der ud af 5 billeder er 3 ens...

    eller i det mindste bare lidt om hesten, ! jeg har lige fået hesten idag kommentaren! ehhh jamen så skriv om dit første møde med hesten og eller skriv hvorfor du lige har valgt den og hvad du vil bruge den til evt.

    billeder behøver ikke være i tip top kvalitet men jeg vil gerne kunne se hvad billedet forestiller smiley

    noget jeg bliver irriteret over er folk der opretter der så skriver kommentaren : gider ikke i afviser jeg skriver mere imorgen eller ligge flere billeder op imorgen når ikke profilen bare nogenlunde opfylder retningslinierne.

    jeg går så ikke så meget op i stamtavler altså hvis hesten er racetypisk må den for min skyld gerne ligge under den race broget = pinto osv osv....


  • #19   11. okt 2012 Ja, så hvad brokker i for?

    PIger helt ærligt, hvor vigtigt er det lige for jer at en person IKKE skal meldes ind på grund af dårlige billeder? det kommer nok med tiden. Kan i ikke bare ignorere de folk så, og lade livet gå videre? men jeg tænker bare: hvorfor ikke få så mage hestetossede personer herind som muligt, billeder eller ej?. hvis de fx skal deltage i en dagens hest eller en debat om hestesygdomme så er det vel underordnet om de har billeder eller ej ? smiley smiley


  • #20   11. okt 2012 Jeg kan godt lide dine billeder Daydreamer smiley har kigget dem ca 1000000 gange smiley ej men i hvert fald tit smiley

  • #21   11. okt 2012 Det er et GALLERI..!! så derfor skal hesten da have billeder for at kunne komme ind giver sig selv ellers kan folk jo lige så godt lade være med og oprette profiler for så der ingen mening med det..

  • #22   11. okt 2012 hvis det kun er et GALLERI hvorfor er der så forum,marked,grupper om ting som sygdomme, gravide unge osv. ? burde det så ikke kun være med billeder? jeg meldte mig i hvert fald ikke ind her for at, vise billeder men fordi jeg længdes efter nogle med samme interesse smiley

  • #23   11. okt 2012 Men respekt til jer der har gode billeder! smiley

  • #24   11. okt 2012 Hvis du læser siden så er det et galleri at der er forum og marked har da intet med det og gøre

  • #25   11. okt 2012 Okay så siger vi det smiley nu gider jeg ikke diskutere det mere, jeg er her fordi jeg vil blive venner med folk! smiley nu smider jeg en høj til jer alle og jeres fine billeder, og så er det glemt, jeg have bare lige lidt h´jeg skulle ud med! smiley Sees smiley

  • #26   11. okt 2012 Det skam ikk fordi jeg er sur på dig eller andet =)

    Og vil hellere have komentar end en stemme haha =D

    Men altså nå folk opretter et galleri til deres hest siger det jo lige sig selv man skal have billeder af hesten hvor man kan se hesten.. det er endelig bare det vi gerne vil have.. og folk lige skriver tilknytning og almindelig facts omkring hesten..og lige hurtigt fortæller om hesten.. sys endelig ikk det er meget vi ønsker.. de fleste mennesker fortæller jo gerne en roman om deres nye hest eller deres hest de har haft i mangeår =)


  • #27   11. okt 2012 Er HELT enig! Bliver næsten irriteret når jeg er inde og se de heste der venter optagelse. Enten har de lorte billeder af hesten som bare står på folden, hvor man kun kan se hovedet eller også er der 5 ord MAX i hvert felt eller begge dele! Og så tænker man bare "øh.. er det din hest eller en du er gået forbi på en mark??????"
    Synes folk har så mange undskyldninger.
    "Jeg fik hesten idag" - hvor svært er det at tage forskellige billeder og du kender forhåbentlig lidt den hest du har købt? Og desuden - ellers vent lidt med at oprette den.
    "Det er første hest jeg opretter" - ja, og?? du kan vel se lidt om hvad andre skriver?
    "Den har stamtavle og er altså den og den race, jeg har bare ikke gidet at skrive den ind" - okay søde, LET RØVEN og få nu bare hentet de papirer! har du gravet dem ned i haven eller hvad???

    GOOD LORD!
    - elsker denne tråd, troede jeg var den eneste.....


  • #29   11. okt 2012 Jeg har endnu aldrig set nogen afvise grundet ingen ridebilleder og har aldrig prøvet det selvom jeg mange gange har oprettet heste uden ridebilleder

  • #32   11. okt 2012 Okey kunne jeg dog aldrig finde på.. Dog vil jeg siger vis man har en hest of kun opretter med 5 føl billeder og og den er 4-5 år overvejer jeg og afvise det man jo burde bare kunne tage 1 eller 2 voksen billeder hvis man stadig har hesten har man ikk så det jo helt okey

  • #34   13. okt 2012 Synes lige jeg ville lufte denne tråd igen smiley

    Det kunne altså være smart hvis man kunne indtaste oplysningerne eller ID på hesten under oprettelse og et system så selv fandt hesten og satte under rette race, i stedet for at skulle sloges med folk om hvad race deres hest nu egentlig lige er... Kan det ikke passe det er på HN de har det?


  • #35   13. okt 2012 Ved ikke, men ja smiley smart!

  • #36   13. okt 2012 Var lige inde og prøve jo der indtaster an navnet eller ID også kommer oplysningerne frem, super smart!

  • #37   13. okt 2012 ja det tror jeg du har ret i at hn også har, og ja det ville være en god ide hvis man kunne det samme her inde

  • #38   14. okt 2012 Ja for hunde, så var man da fri for at sidde og sloges med en pige på12 om hvad race "hendes" hest er. Selvom data siger noget andet, er de jo total døve for at blive rettet

  • #39   14. okt 2012 enig smiley

  • #40   14. okt 2012 Meld det til feedback hvis det er smiley

  • #42   15. okt 2012 Askepot - Min gamle galophest er også registreret i Dansk Galop, hun kommer fint frem smiley

  • #44   15. okt 2012 Askepot - ja det må man sige, men synes nu det er et smart system smiley

  • #46   15. okt 2012 Jeg har haft MEGET svært ved at få mine jyder ind (dem af dem som er her inde)
    pga der var mange som mente at det ikke var mine heste og at jeg ikke havde nok tilknytning til dem...Det skal lige siges at den eneste af vores heste som ikke er født hos os er vores avls hingst Johan


  • #47   15. okt 2012 Har meget tit tænkt det samme!
    Det er jo ik så svært, hesteGALLERI.
    Kedelige (grå, mørke eller langt væk) og ensartet synes jeg ik er godt nok.
    Det er ik svært at ta ordentlige billeder, der behøves ik fine spejlreflekskamera til det, det er bare en dårlig undskyldning, eller fordi man bare ik gider.
    Ved stamdata, når der fx står "jeg GIDER ik lige finde det" så blir jeg irriteret.
    Man ka ved som det midste mor og far, hvis man har en racehest.

    Hvis man ik har billeder eller tekst nok, ska man vente!!
    Tror ik verden går under, ved at vente en ekstra måned, til man ka præsentere noget ordentligt (så chancen oss er større for at komme ind)


  • #48   16. okt 2012 Jeg er enig, men jeg synes faktisk også tit at folk er lidt strenge. smiley

Kommentér på:
opret sin hest hvor svært kan det være?

Annonce