{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.506 visninger | Oprettet:

Valg af læskur - vejledning? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Sagen er den, at jeg skal have fundet et læskur til min hest og hans venner. Jeg har siddet og kigget på nogle forskellige hjemmesider, og prøver at lave et budget.

Altså det skal være et ganske enkelt læskur til billige penge - og til 2-3 heste/ponyer.

Min svigerfar er entreprenør, så vi har alt hvad vi skal bruge i maskiner og ansatte (f.eks.tømrer til at samle det) samt min far også er selvstændig vognmand, så vi kan sagtens selv hente det smiley

Jeg har fundet et tilbud på www.kystol.com, hvor man kan få et samlesæt til 9.500 inkl. moms.
Men jeg ved ikke om det er billigt, eller om det er en nemmere løsning at købe materialer og bygge skuret selv?

Kom gerne med jeres erfaringer og gode råd! smiley

Tak smiley :)

Emilie smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af læskur - vejledning?
  • #3   16. okt 2012 jeg kan ikke rådgive om pris på købt og selvgjort.. men jeg vil anbefale at du bruger penge på ordentligt dræn, både inde i skuret men især udenfor/rundt om.. så vil jeg også anbefale en konstruktion hvor der er 2 åbninger..det er skønt hvis hestene ikke altid er enige.. men også hvis der er regn og storm så kan man lukke den ene åbning og give mere læ og om sommeren hvor der er dyr i luften kan de 2 åbninger være med til at give lidt mere luft... også byg det stort nok..hellere lidt for stort end for lille.. en ting jeg også synes er skønt er hvis der er plads til ekstra hø/halm/wrap nede ved skuret, så skal man ikke gå så langt med foderet, men det luner også...

  • #4   16. okt 2012 tømreren vil sikekrt kunne købe tømmer til dig til en fordelagtig pris.

  • #5   16. okt 2012 kig på dem her Ecohomeliving smiley kan andbefales

  • #6   16. okt 2012 Mia&stjerneheste.. jeg kan kun se bjælkehytter og huse???

  • #7   16. okt 2012 Så ville jeg måske kigge på en telthal, hvis den ligger tæt på prisen, å kan den jo flyttes de kunne være rart smiley

    Gd plads er en god ide, rigtig god plads er en rigtig gd ide;)


Kommentér på:
Valg af læskur - vejledning?

Annonce