{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.009 visninger | Oprettet:

Valg af dækken {{forumTopicSubject}}

Jeg har min sportspony stående hjemme indtil 1. november, jeg har et læskur, hvor den ene side er helt åbent, ponyen er kun 3 år, så bliver jo ikke redet voldsomt. Altså hun kommer ikke på stald, men overvejer, at bygge læskuret mere tæt, vil det være nødvendigt?

Hvilket dækken vil I anbefale så hun ikke fryser?
Regndækken self, men med fleece, 100 gram eller hvordan?

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af dækken
  • #2   29. aug 2013 Hvis meningen er at den skal holde varmen med egen pels, skal den ha mulighed for at løfte pelsen når den fryser. Det er nemlig den stillestående luft inde i pelsen der isolerer. Ligesom vores dynejakke.

    Den mulighed fratager du den når den får dækken på.

    Ingen dækken.
    Og byg skuret tættere.

    Når den kommer på stald og begynder at blive redet klipper du den og gir vinterdækken på.

    I min verden er det ingenting eller all the way smiley


  • #3   29. aug 2013 Så længe den ikke skal klippes, og ikke bliver brugt, så ville jeg kun smide et regndækken på, og jeg ville vente til sidst i oktober, medmindre vi selvfølgelig skulle få meget dårligt vejr smiley den skulle jo gerne sætte pels, dog ville jeg smide et 100 grams eller 150 grams på den hvis den skulle begynde at fryse smiley

  • #5   29. aug 2013
    Strøelse i bunden af skuret, mere tæt skur - fx hæng plastic ned foran indgangen.
    Også masser af hø eller wrap til rådighed til at hjælpe på varmen og ingen dækken ;o)


Kommentér på:
Valg af dækken

Annonce