{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Ringsko {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen. Jeg ved ikke hvor jeg skulle smide det her under, men det blev altså gruppe diskution.

Jeg har en dejlig hest, som for nogle år siden har haft en hovbyld. den er væk nu, men det er sådan at hvert år vokser det her styk ud og det skal klippes, og så er han halvt meget længe, og det gør jo ondt på ham.
Ham der ejer den gård, hvor jeg står på, han er uddannet smed, og han har sagt at en ringsko vil måske løse problemet. Han har sagt at den vil hjælpe ham, og vil støtte ham meget bedre eller sådan noget.
Han har sagt at hvis han fortsætter med at halte, min hest, så skal han have skoen på, men jeg synes trodsalt at han har haltet længe nu, og det kan jo ikke blive ved.

Er der nogle der har erfaringer med de ringsko, og ved om hvad der er godt ved det og sådan? Jeg ved intet om det, har blot fået at vide at det ville være godt for ham, men hvorfor aner jeg ikek helt. Har I en idé om det, og har I prøvet dem? Hvis I forstår..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringsko
  • #1   21. okt 2012 Prøv at spørg mere ind til din smed smiley Spørg hvad det skulle hjælpe osv.
    Jeg har selv ingen erfaring med ringsko, men du kan sikkert finde noget om det på Google.dk. smiley


  • #3   21. okt 2012 min gale pony fik ringsko på fordi han vred om i bagknæet og havde brug for stætten

    når duu er en ring sko er den jo "lukket" og støtter bag til, mod en alm. sko der er åben og ikke given den samme flade at gå på.
    jeg forstå ikke problemet helt, men jeg kan sige min pony gik bedre med dem.
    nu er han tilbage på alm. sko og det fungere også fint, så prøv for en periode og se om det virker smiley


  • #4   21. okt 2012 Synes du skal spørge smeden om de ting.. smiley Ringsko bruges ofte til forskellige skader fordi den støtter hoven hele vejen rundt. Jeg skal ikke kunne sige om det hjælper på din. Men det skader jo ikke at prøve. Men snak med smeden og evt din dyrlæge, hvad der kan gøres ved problemet. For han skal naturligvis ikke gå rundt og halte.. smiley

  • #5   21. okt 2012 Det er svært at forklare, om hvad det er for noget. Men tusind tak alle sammen, I er fantastiske! smiley

Kommentér på:
Ringsko

Annonce