{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
639 visninger | Oprettet:

Hmmm hvad forventer folk?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Hvad er det lige mange folk forventer når de køber pony/hest?

At få en hest der er trænet op og klar til OL for 20.000kr?
Måske lidt overdrevet, men synes tit at folk forventer at få rigtig meget for ingenting.

Eller en god børnepony der er 99,9% sikker i trafik og sød koster måske mere end end der måske er pænere men ikke så sikker og god til børn..

Hvad er jeres mening om det?

Mvh.
Henriette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmmm hvad forventer folk??
  • #1   4. nov 2006 jeg syntes også tit folk forventer for meget og ikke sætter sig ordenligt ind i hvad det forskellige egentlig koster...

    f.eks. så jeg en her den anden dag der søgte en hest... den skulle kunne gå la i både spring og dressur. den skulle være trafiksikker og måtte ingen fejl have...
    men den måtte ikke koste mere end 4000-5000 da hun ikke havde mere... det var en pige på 13 år der søgte det...


  • #3   4. nov 2006 Camilla- er der en hjemmeside?

  • #7   4. nov 2006 Jeg købte Cherie til 9000,- og det var meget for ingenting =D (jeg var vist ret heldig =D ) men jeg kan godt følge hvad du siger... - mange tror de får en OL hest til de der 20000,-.
    Mens der er andre igen, som tror at de kan sælge deres hest til 20000,- når den måske kun er de 10000,- værd...


  • #9   4. nov 2006 Jeg synes tit det lidt modsatte, at folk forventer at få en overpris på deres lille "Prins".

Kommentér på:
Hmmm hvad forventer folk??

Annonce