{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Lige et lille frustrationsindlæg. {{forumTopicSubject}}

Nu må det godt holde op!

Vi har simpelthen så mange skader ude ved os nu, det er da helt åndssvagt. Og nu er jeg simpelthen træt af det! Der står i hvert fald 7 skadede heste på nuværende tidspunkt, hvoraf min er en af dem.
Vi var ellers lige blevet klar igen, efter 1½ uge hvor jeg havde rideforbud pga. et trykket ribben. Og han har gået som en absolut drøm i fredags og i weekenden, så jeg var jo enormt glad. Så møder jeg i dag til en hest der har gjort skade på sig selv i boksen, og kræver 4 sting på forbenet - vi har ingen anelse om hvad han har lavet, for der er ingen skarpe kanter og intet at hænge fast i i boksen. Så han er nu ukampdygtig i minimum 10 dage. Det er ikke meget, men hold da op hvor tog det lige gassen af min glædesballon!
Min venindes hest står også skadet, efter en slåskamp med foldens bølle, staldpigens har fået konstateret både en gaffelbånds- og en seneskade, to heste er skåret forkert hvoraf den ene måske aldrig bliver ridehest igen, og jeg kunne blive ved, desværre smiley

Vi har desuden fået aflivet 8-9 heste derude indenfor 12 måneder, inklusiv både min og min venindes gamle. Alle af forskellige årsager...

Og nu må det gerne snart holde op! Jeg gider ikke flere skadede heste eller at se endnu en pressenning lille nede bagved og vente på DAKA. Det er simpelthen nok.

Det var lige en smule frustratitioner fra min side - sorry!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lige et lille frustrationsindlæg.
  • #1   26. nov 2012 Det lyder helt vanvittigt med alle de skader, hvor må det være frustrerende!!
    Jeg håber snart Jeres uheldige stime er ovre smiley


  • #2   26. nov 2012 Camilla: Det er simpelthen noget så surt, og vi er også godt trætte af det allesammen... Men vi må jo bare krydse fingre for, at vores uheld er ved at være brugt op smiley

    Pernille: Stedet fejler som sådan ikke noget, så var jeg flyttet for længst smiley Alle folde er iorden, boksene fejler ikke noget og der stikker ikke noget ud hestene kan skære sig på nogen steder... Det er simpelthen rent uheld at vi står med så mange skader, det er meget få heste der fejler det samme - hverken dem der står skadede nu, eller dem der har forladt os indenfor det sidste års tid smiley


  • #3   26. nov 2012 sikke noget øv...det er altid så frustrende smiley men det var faktisk også min tanke Pernille, i må ha en ud og se om der er dårlig "stemning" i stalden... har faktisk et venne par der købte deres drømme ejendom, men da de fik hestene hjem gik det hele galt, de havde også heste med skader, hopper der mistede deres føl, syge heste og meget urolige heste osv. og de havde sådan en ude til at "rense" stedet... og om man tror på sådan noget eller ej, så har det hjulpet... nu vil hestene gerne stå i stalden igen, de har ikke haft skader siden og hestene er igen blevet rolige smiley

    håber i snart får heldet med jer igen...


  • #4   26. nov 2012 Det lyder godt nok mærkeligt det med United.. Men jeg blev også ret overrasket og ked af det da både Lego, Molique og Chato blev aflivet lige i streg.. smiley

    Er der flere der er blevet aflivet efter jeg ikke har været der mere?


  • #5   26. nov 2012 Pernille: Jeg kan godt se hvad du mener, men den får vi nok aldrig staldejer med på smiley Hun er enormt praktisk anlagt, og jeg tvivler på at hun er typen der tror på ånder. Og som studerende har jeg ikke pengene til at få en ud selv. Jeg må høre nogle af de andre hvad de mener, men jeg tror desværre at jeg står , lidt alene med min tro på ånder.

    Malene: Det er da enormt rart at det har virket for dem! smiley Hestene er som sådan ikke urolige for at være inde, det er de glade nok for og der er ro på... Men jeg må snakke med nogle af de andre, for det kan jo ikke blive ved det her


  • #6   26. nov 2012 Oline: Amber har også forladt os for et par uger siden, og før vi flyttede derud forsvandt der også nogle stykker smiley Der var en der før Amber blev aflivet talte det sammen til 8 heste over det sidste år.

  • #7   26. nov 2012 Oh nej dog smiley
    I har godt nok ulykke..

    Men går det ellers godt?


  • #8   26. nov 2012 Oline: Udover vores uheld går det faktisk rigtig godt smiley Både hestene og vi er glade for at være der, og Ponydyret gør enorme fremskridt... Eller, det gjorde han, lige nu lavet han ikke så meget andet end at stå i sin boks og æde.

  • #9   26. nov 2012 Det lyder skønt at i også har nogle opture oven på alt det uheld! smiley

  • #10   27. nov 2012 Som man siger, en ulykke kommer sjældent alene.. Desværre:-(

Kommentér på:
Lige et lille frustrationsindlæg.

Annonce