{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

AD Amigo - en LORT !! {{forumTopicSubject}}

AAAD, igen !!!!

havde redet Amigo i dag (han var faktisk sød, har ik redet i næsten en uge), og satte ham i boks bagefter. Inden jeg kørte sku han da lige ha en gulerod - så jeg plobbede den i foderkrybben så han hørt det, og wupz den uintelligente hest kom og satte mulen i.

Meeen - kort efter lød det fra mig: Neeeej Amigo - væk ! Ad ad ad !!!

han havde - igen - lagt en LORT i foderkrybben. Han havde skidt i den havde han !! og det værste var - han har altså spist mad i den siden, morgenmad!!!

AAAAAAAAD siger jeg bare - ulækkert !!!!!


og det er 2. gang han gør det - for ca. 3 uger siden havde han ogs gjort det - og vil i høre hvordan jeg opdagede det ? godt så:

Jeg stod i boksen med ham, da jeg ser noget i krybben. Hmm, mad, tænker jeg. Hvorfor har han ik spist op ? (det lignede foder for det var tværet helt rundt (dvs. han har altså spist foder i den siden)) - så jeg satte hånden i og sagde "Her Amigo, hvad er det? Hvorfor har du ik spist op? Mam mam, foder til Amigo - kom og spis !" jeg stod så lidt og forstod nu ik helt hvorfor han ik kom hend og spiste det. Syntes godt nok det føltes lidt mærkeligt, så jeg stod og trykkede på og lidt af hvert - lige til jeg lugtede til det. AAAAAAAAAAD!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AD Amigo - en LORT !!
Kommentér på:
AD Amigo - en LORT !!

Annonce