{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
479 visninger | Oprettet:

vil ikk rigtig spise?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'ere..

Jeg sagde igår farvel til min første hest, min bedste ven & min elskede skat, da han ikke kunne mere i sine ben..
Men mit problem er nu at jeg står med en 5års som først er kommet i tilridning for 2 måneder siden da jeg købte hende, så hun har brugt min anden hest rigtig meget at se op til og som støtte, og blev i løbet af den første uge helt afhængelig af ham..

Selvom vi stadig har andre heste i stalden, er hun slet ikk sig selv efter igår.. hun sørger.. og det gør vi også... men hun spiser ikk rigtigt.. hun nipper kun ganske lidt til høet, som ellers ALTID er støvsuget væk om morgenen når jeg kommer og morgenfodre.. og det samme gælder samtlige måltider ..
Jeg ved godt det er første dag efter tabet af ham, men er simpelthen ikk særlig tryg ved hun ikk spiser... smiley

Har prøvet med div. godbider i form af æbler, brød, gulerødder, mash mm. og hun kigger bare på det og kigger så væk..

Er der nogen derude der har stået i samme situation, som kan lære lidt fra sig ?
Jeg ringer til dr. dyr på lørdag hvis hun stadig ikk spiser, men har i nogen erfaringer også ?

På forhånd tak!
-Sarah


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikk rigtig spise??
Kommentér på:
vil ikk rigtig spise??

Annonce