{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Det der når man vil det hele... {{forumTopicSubject}}

århh er i syv sind...

sagen er jeg har en masse vidunderlige hest... 5stk..
jeg har her i sidste år gang i min pony enough, og fik Ice hjem igen, da ejer sku studere og så har vi jo min Elskede Tania og hendes føl og datteren pony..

og jeg har så mange planer med alle heste hele tiden, er ikk så god til at priotere
og overvejede så at sætte Enough til udlån og fik snakket med en rigtig dejlig familie og tror faktisk de vil få meget glæde a hende, men men jeg er et sted også ked af det selv, for ville jo samtidig gerne selv ride stævner på hende og få de gode ture på hende, men vil lige så gerne sætte ice rigtig igang med stævnerne her i 2013... og overvejede så også lidt a starte tania lidt op indtil hun skal ifol igen..
og datterens pony vil vi gerne køre noget mere med og få redet lidt..

århhh ja ved ikk hva vil med det er bare lidt frustreret hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det der når man vil det hele...
  • #2   12. jan 2013 Puha, har det helt på samme måde....


    Vil så pokkers gerne igang med military for alvor i år, men har kun ét ponyår tilbage, og det vil/skal jeg bare have udnyttet på min pony i spring. Derudover vil jeg så gerne ride dressurstævner på min hest, da vi endelig kom op og ride LB og ville egentlig gerne op og prøve kræfter med LA i år. Men igen, jeg kan ikke starte mere end 2 stævner om måneden, og jeg har et mål med min pony, og da skal jeg stort set bruge hver eneste stævneweekend til at nå... Derudover vil jeg så gerne prøve at ride jagt, og distance....

    Suk, hvad skal man dog vælge? Så mange muligheder, og så lidt tid smiley


  • #3   12. jan 2013 ja, for det var også snakken at evt at sælge enough for at få en stor god ridehest, menn hjertet siger bare noget andet og ville jo gerne ha et føl på hende også øjj.. ja det er et luksus problem, men til gengæld har jeg dem alle hjemme da når man har så mange ikk bare lige kan sætte en på ridecenter hvilket man ville få meget mere ud af...
    Vil lige tilføje, Ice skal hjem til sin ejer igen når hun er færdig med at læse så det er kun på lånt tid... jeg har ham..


  • #4   12. jan 2013 Jeg kender det godt. Jeg vil også gerne det hele. Og pt får jeg ikke gjort noget af det, pga. omstændighederne smiley

  • #5   12. jan 2013 ja og med 2 børn, hus og hvad der til høre kan jeg virkelig ikk se hvornår jeg sku nå det.

    (får redet pony'en stortset 2-6 gange om ugen)


  • #7   12. jan 2013 Syntes bestemt ikke du skal sælge Enough. Hvis den anden kun er på lånt tid!:)
    Følg dit hjerte!


  • #8   12. jan 2013 monty, karina.

    da der var begge dele i mit liv var det meget svært a få ham til a bidrage med noget som helst så ja, og 2 børn på 2 og 3 kan ikke rigtig selv gøre det vilde smiley og nu hvor der kun er mig og far på deltid er det ej heller ikke nemmere...
    så aftenmad, vasketøj og lign. SKAL ordnes smiley

    var meget løftende at høre du er så lige på, hvis bare jeg ku gøre som dig..
    hvis jeg dengang havde nægtet at lave mad pga hest ja så levede de højst sandsynligt af brød hver dag eller havregryn smiley


  • #10   12. jan 2013 hehe ja det kan du ha ret i... men ja, hverken mad, tøj eller lign vile han røre ved... og ja strejke virker nok ikk her, kan godt være kommunen ville komme på besøg smiley

Kommentér på:
Det der når man vil det hele...

Annonce