{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Udlån af utilredet pony {{forumTopicSubject}}

Ja jeg går i tankerne om at udlåne min eddie dreng så han evt. kunne komme ud og opleve noget smiley

han bliver 3 i juli så kan begynde tilridning her i forsommeren.

er der overhovedet nogen "seriøse" der ville gide dette??
altså tilride og ride lidt stævner osv.

jeg er jo ikke intr. i at han bare skal gå som foldpony/selvskabspony.

han er pt. 140cm så vil jo nok tage et par cm. mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlån af utilredet pony
  • #1   21. jan 2013 Ja det ville da være mega hyggeligt synes jeg, det er brugte mest tid på i starten var faktisk at gå ture og lære hinanden at kende. Det er da noget af det hyggeligste sidder også bare tit i boksen sammen med hende og snakker med hende osv.

  • #2   21. jan 2013 Jeg tror godt at der er nogen der ville det smiley
    Jeg kunne godt selv finde på det, men da jeg ikk ved om jeg har tiden, til foråret, så vil jeg ikk begynde at kigge før jeg ved noget smiley

    Men prøv min søster hun er utrolig dygtigt og kan lide at arbejde med ungheste smiley
    Hun har stort set selv redet hendes fjordhest til smiley
    http://www.hestegalleri.dk/bruger/46496-nanna_koeel


  • #3   21. jan 2013 Hvis du er heldig. Vil bestemt mene at det er muligt at finde, men det er måske ikke den slags der er flest af.
    Jeg har selv kun én hest og har derfor taget en bekendts hest i træning gratis. For hvis man skal passe en ekstra hest, så er det alligevel kun et plus, at det er en man kan ride. Hun betaler dog alle udgifter på foder, dyrlæge, smed osv. Ellers ville jeg helle bare anskaffe mig en hest mere selv.


  • #4   21. jan 2013 Ja altså det er heller ikke fordi jeg ikke selv kan og vil men har min anden unghest som skal igang og jeg er selv lige blevet mor så synes han kommer til at blive lidt til overs og vil på ingen måde af med ham for han har et fantastisk sind smiley

    og ja jeg synes jo også selv at det er det i starten der er det bedste og bygge en hest op smiley

    problemet bliver jo nok at jeg ikke vil give noget for det !! (forsikring og vacc samt tandlæge)
    men til gengæld kan den blive her og ja så havde låner ikke nogen udgifter !


  • #5   21. jan 2013 Jeg er sikker på nogle kunne være interesseret i det! Der iblandt mig! smiley der er jo nogle der syntes der er mindst lige så "sjovt" bare at nusse med hesten! Men kan godt forstå din bekymring... Nogle ville nok syntes det var lidt mærkeligt, men jeg er sikker på du godt kan finde nogle der vil!:)

  • #6   21. jan 2013 Hej det tror jeg sagtens du kan udlåne især med den størrelse held og lykke

  • #7   21. jan 2013 tak for svar så vil jeg prøve at strikke en ann. sammen smiley

  • #8   21. jan 2013 Der er nok nogen der vil. Personligt ville jeg kun gøre det hvis alt på hesten blev betalt, ville ikke gide ride en andens hest op i værdi og det så kostede mig penge smiley

  • #9   21. jan 2013 Det tror jeg nok der er nogen der vil. Men det kræver nok også at man ikke er så kræsen når man vælger låner (hvilket kan være svært når det er en så ung hest) og så skal låner have lov at have den i nogle år, så du ikke bare for en gratis tilridning. Måske det var en idé at få en fuldpart istedet og så betale opstaldning for vedkommende. Man kan jo få mange gode rideheste der kan en del mere hvis man selv betaler alt jo smiley

  • #10   21. jan 2013 det ville jo også være gratis hvis den blev stående..

    og det ville meget gerne skulle være for en periode på et par år og gerne længere hvis rytteren ville have den mulighed smiley min datter kan jo ikke ride den alligevel og jeg ville ikke få den brugt så meget som jeg gerne ville....

    jeg er ikke ude efter gratis tilridning for kan sagtens vente med udlån til jeg selv har fået ham tilredet smiley


  • #11   21. jan 2013 Ja selvfølgelig men det kan bare være svært at finde en part som kan, vil og har tid til at tilride en hest smiley Hvis du ville betale opstaldning og køre ham til nordjylland ville jeg da gerne låne ham smiley

  • #12   21. jan 2013 det ville for dumt af mig at sende ham afsted og betale for jeg kan sagtens selv tilride ham det var mere hvis der nu var en der sad med et ønske om det så ville han være en mulighed....

    han ville så være som deres helt egen og jeg vil ikke blande mig så længe det bliver gjort ordenligt smiley

    jeg er godt klar over at det ikke er nemt at finde en eller to tøser/drenge der ville ligge tiden og kræfterne i sådan et projekt som Eddie smiley lommepony/hund..


  • #13   21. jan 2013 Ej hvor er jeg ked af at jeg ikke kan pga du bor i sønderjylland D:

  • #14   21. jan 2013 Altså om du beholder ham, tilrider ham selv og selv betaler opstaldning eller om du låner ham ud, får en anden til at tilride og du stadig betaler opstaldning (bemærk, kun opstaldning) er vel lige godt? smiley

    Men tror da mange gerne vil prøve at tilride en hest eller pony. Tror bare ikke mange har lyst til at låne en, betale alt og lægge en masse arbejde i hesten smiley


  • #15   21. jan 2013 jeg har dem jo derhjemme og dermed minimal udgifter på den i forhold til evt. opstaldning ude smiley

    og tilrider jeg ham selv er det jo mere en helpart jeg ville søge hvilket også ville være gratis hvis han blev her og el. betaler parten smiley


  • #16   21. jan 2013 Okay, det kan jeg godt se smiley

  • #17   21. jan 2013 Ja ellers ville jeg jo have de samme udgifter hvis jeg ikke havde muligheden for at have dem herhjemme smiley

    det ville kun være ponyen de skulle koncentrere sig om ingen staldarb. det ordner jeg samt jeg er villig til en gang i ugen at køre til en ridehal når man når der til smiley


  • #18   21. jan 2013 Jeg håber du finder nogen, men jeg har selv en annonce med den fineste palomino, max kat I, utilredet men med masser af potentiale til både dressur og spring, som jeg godt vil låne ud. Og der er kun henv fra sjælland og det er desværre for langt væk når jeg bor i nordjylland.
    Jeg er ellers villig til at låne ud i mange år og vil også godt give forkøbsret, men jeg syntes ikke der er nogen henvendelser på hende..:(
    Jeg har en fornemmelse af at folk helst kun vil have stævneklare ponyer at låne..:(
    Finder du "fidusen" må du endelig sige til..;)


  • #19   21. jan 2013 Var det da din hensigt med salg senere hen? smiley

  • #20   21. jan 2013
    Tilride en hest gratis og ikke få noget ud af det? Nej tak :o). Så ville jeg hellere låne en hest der kunne noget.


  • #21   22. jan 2013 det var ikke med henblik på salg nej jeg ville bruge ham til mig selv og min datter når hun når så vidt hun er kun 2 mdr smiley

    og kan nemt se at folk hellere vil have en stævneklar pony uden tvivl.

    Krikken< længere oppe skriver jeg jo også at jeg selv ville tilride ham hvis ingen bød på og så ville jeg søge en part som stadig ville være GRATIS.

    da jeg var en ung pige ville jeg da have klappet i mine hænder af glæde over at få lov til at tilride en pony, men kan godt se det slet ikke er sådan idag smiley


  • #22   22. jan 2013 Hej
    jo der er rigtig mange der ikke selv har penge til en hest i dag så de ville blive glade for at ride den også selv om den er rå.og en part eller lån af stævneklar pony er jo normalt ikke gratis da låner står for udgifter, så du kan sagtens få en. hvis det er nemt at komme der til. du skal bare ikke bo så langt ude som jeg.der er kun i bil hertil. men held og lykke med det


  • #23   22. jan 2013 tak nemlig havde han nu været stævnepony ville parten skulle give lidt men her kommer det ikke lige pludselig til at koste...

    der kommer en pige lørdag og kigger smiley


  • #24   23. jan 2013 dejligt håber det så er noget

  • #25   31. mar 2013 hej marianne jeg kunne godt være intra i at låne ham sommeren over så kommer han ikke så langt væk vil bare lige gerne se den først min store datter på 13 vil gerne lidt igang igen så det var da oplagt at vi måske kunne tilride ham og nyde den her til sommer så kommer han heller ikke så langt væk mvh lise-lotte

  • #26   31. mar 2013 hej lise lotte jeg har en pige pt. dog er hun på udkig efter egen hest og hun skal ikke smides af pinden hvis det er smiley

    men skal have jer i mine tanker.


Kommentér på:
Udlån af utilredet pony

Annonce