{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Hmm Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

jeg er jo ved at finde en ny pony.. <b>:P</b>
Og har faktisk næsten allerede fået en [Den skal bare handelsundersøges] men så har vi jo spurgt om vi måtte få den på prøve, det måtte vi så ikke.
det gør mig ikke rigtig noget da jeg syntes at det kan være så'en lidt [Jah?] irretende at have en hest på prøve, ved hvorfor jeg syntes det men det gør jeg altså!
men så har vi i dag været til arbejdsdag ude på Holevang[mit ridested] og så snakkede vi så lidt om at jeg havde fundet en pony og sådan, og så sagde vi at vi desværre ikke måtte få den på prøve, så sagde dem vi snakkede med som også er ejerne af stedet og er rigtig søde, at det syndtes de næsten at vi så skulle sige nej til den for den kunne jo skifte adfær når den kom et nyt sted hen, og hvad vis jeg så havde redet den lidt mere og ikke syndtes det var Okay!, Selvom jeg ikke tror på det kunne ske for, for mig Gælder kærlighed ved første blik og så vil jeg gøre alt for at tingene skal ordne sig [Hvis der opstår nogle].
Ejern af De Capo [ponyen] sagde at hun gerne ville skrive under på at hvis der viser sig en skade på den, når den bliver redet, eller ja den bliver syg som kunne være en gammel årsag, ville handlen selvføgelig gå tilbage.
Hun har haft den i 4 år for en hestehandler, og hun ikke kunne lade os få den på prøve, da hun jo ikke ejede den og hestehandleren ikke ville have det!
Hvad syntes i om det... ? <b>Hehe</b>


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm Hvad skal jeg gøre?
  • #2   19. nov 2006 Du kan komme af med hesten inden for 30 dage, hvis hesten skifter adfærd eller du ikke kan overkomme den. Det er den almindelige købelov, der gælder.. Og den siger vist nok 30 dage...

  • #3   19. nov 2006 DU kan da høre om du kan få ride den hjemme en gang før du bestæmmer dig (om de kører den til dig eller noget)... Kan godt forstå de ikke vil sætte den ud på prøve, det er jo også en riciko for at hesten ikke bliver redet så godt som normalt (siger ikke at du ikke rider hesten godt eller noget, bare generellt) og så kan den blive sværere at sælge om du nu ikke vil have den og sænder den tilbage...
    Tiril R


  • #4   19. nov 2006 Men forstår nu godt, at folk ikke vil give sin hest ud på prøve.. Jeg fik heller ikke Rival, Freja eller Casel på prøve smiley Ville dog inderligt ønske, at jeg havde med Casel :s

  • #5   19. nov 2006 Men den er jo også ejet af en hestehandler?

  • #6   19. nov 2006 Min gamle araber kunne vi heller ikk få på prøve til at starte med, men da mine forældre så sagde at så ville vi ikk have ponyen så kunne vi godt... Hvorfor har hestehandleren haft den i 4 år?! Ved du det... For det kan jo godt være fordi ham hestehandleren ikk vil folk skal have den på prøve, fordi der er et eller andet galt med den.. Altså ikk nogle skader eller noget, men den kan godt have været udsat for et eller andet som gør den lidt skør... Det kan være i bestemte situationer den er det....


  • #7   19. nov 2006 Hun har haft den i 4 år for en hestehandler, og hun ikke kunne lade os få den på prøve, da hun jo ikke ejede den og hestehandleren ikke ville have det!
    Hvad syntes i om det... ? Hehe


    Har jeg misforstået det?


  • #8   19. nov 2006 Men den bliver handelsundersøgt, ordnet hove [det manglede den også lidt af og Vaccineret, så alt er i orden med den, det er bare at den jo kommer et nyt sted hen.
    men da jeg prøvede ham kørte vi ham også op til et nyt sted i tralier og der sagde han heller ikke noget. han var da selføgelig opmærksom men ikke overgiret eller Besværelig, eller bage de andre heste skulle da også kigges lidt på Hehe smiley


  • #9   19. nov 2006 Iben V : hun fik den som 2 års og der gik den bare sammen med de andre hest hun har. hun fik den nok fordi at den var for ung til at blive tilredet, og at han nok gerne ville have en til at gøre det for sig. men ejeren [Sabine] vil helst gerne sægle den nu dag hun ikke kan ride den [for stor] og hun syndte at den skulle have et godt og kærligt hjem, istedet for at komme tilbage til hestehandlere[Hun har fået lov til at sægle den]

  • #10   19. nov 2006 Hvis du huske kontrakten kan du lige meget hvad levere den tilbage inden for 30dage!

  • #11   19. nov 2006 Hej.. Jeg mener, at hvis der bliver en klar og tydelig kontrakt om handelsvilkår osv, har du vist også en fortrydelsesret??

  • #12   19. nov 2006 Johanne C og Vibeke: det mener jeg også...

  • #13   20. nov 2006 Okay smiley men tror jeg bare ikke der bliver... <'3 [men Ja' for en sikkerheds skyld}

Kommentér på:
Hmm Hvad skal jeg gøre?

Annonce