{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Hmm hvad skal man melde til {{forumTopicSubject}}

Skal til stævne d. 13 maj, og skal til at have besluttet hvad jeg skal ride....!

Der går 4 spring klasser:
opvarmnings klasse til klubmesterskab kvali B0
klubmesterskab kvali (er medlem af den klub) B3
opvarmning til region øst cup B0
region øst cup kvali B3

Jeg skal med garanti ride region øst cup klassen...

MEN er i tvivl om, om jeg bare skal tage opvarmninges klassen inden... eller om jeg skal hoppe klubmesterskabs kvali også....

plusser ved at tage klubmesterskabs klassen : har mulighed for at få point til klubmesterskabet... og det er en B3..

Minusser ved at tage klubmesterskabs klassen: HVIS jeg nu skulle gå hen og vinde både den og region øst cup klassen (hvilket jeg ikke regner med, men det KAN jo ske).. ja så er jeg udklasset af LD (da jeg ville skulle ride LD i begge klasser så)... Har ikke lyst til at blive udklasset endnu, da jeg stadig tøver på 100 cm baner...!

Minusser ved at tage opvarmnings klassen: Det er metode B0 = røv kedeligt hi hi...

plusser ved at tage opvarmnings klassen: knap så lang ventetid imellem mine to klasser.....


Hvad ville i vælge???


Jeg ved godt det måske virker lidt "forkert" at jeg "planlægger" hvor jeg rider LD osv osv idet jeg ikke vil udklasses... Men så længe jeg ikke har særlig meget selvtillid til stævner, så er det rimelig nedern at blive udklasset af LD, da vi så skal op og hoppe 110 cm til stævner, hvis vi skal ride to klasser og der ingen U klasser er....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm hvad skal man melde til
Kommentér på:
Hmm hvad skal man melde til

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce