{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
418 visninger | Oprettet:

Pigen der faldt af :/ {{forumTopicSubject}}

tidligere i dag skrev jeg dette: http://www.hestegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=95454

Pige har det godt, og er lige kommet ud af røgen. de var bange for hendes hofte og lårben/knogle var brækket.
Men hun har heldigvis ikke brækket noget. hun har bare fået et ordenligt slag (:
Så nu er jeg lettet .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pigen der faldt af :/
  • #1   4. dec 2006 Godt ønsk hende go bedring...

  • #2   4. dec 2006 Godt at høre ! God bedring til hende . (:

  • #3   4. dec 2006 Pyh ha! God bedring med hende ja!

  • #4   4. dec 2006 Pyha.... Det var godt..! smiley

    God bedring med hende<3

    Der var hun heldig at hendes liv ik lige var blevet ændret pga. få sekunder, ligesom min venindes... :Z


  • #5   4. dec 2006 For lidt over et åar siden var vi tre veninder sammen: mig xandra og camilla.. vi tog hjem til xandra og skulle se noget nyr udstyr til hendes fjordhest plus jeg skulle prøve at ride ham for 2. gang.

    Han var lidt underlig at ride på og kendte ham ik så godt s var ikke sikker på at jeg ville galoppere, men vi blev enige om efter at jeg havde travet lidt at jeg lige ville skifte til ridebukser inden jeg skulle galoppere, ford min alm bukser gnavede...

    gik ind og skiftede..

    Da jeg kom ud red xandra selv, hun galoperede og hesten drillede,, han ville vidst hen til de andre heste.. endelig fik hun vendt ham og pludselig tog fanden med dyret - det gik så stærkt og pludselig lå xandra på jorden og nærmest skreg... hesten løb hen til mig og jeg fangede ham..

    Min anden veninden som så det hele forfra stod og råbte at jeg skulle gøre noget (jeg så det bagfra).. vidste ik hva jeg skulle, men råbte bare : hent hendes mor!

    Hendes søster og mor var heldigvis LIGE kommet ind af døren... snakkede med xandra, men hun var lidt "væk".. og bad hende om at ligge stille..
    imellem tiden stoppede en dame i sin bil og kom ind til mig og tog over...

    osv osv....


  • #6   4. dec 2006 puha jeg levede mig med i historien og det var ikke rart

  • #8   4. dec 2006 Mie og sara... - bestemt ikke.. tiden var svær for mange... smiley og mig og min anden veninde, men vi er kommet over det sammen...

    Nu det kun xandra og familien der mangler.... men tror aldrig man kan komme 100 % over sådan noget,, det sidder i en...

    «'felix's elsker < - ja, et eller andet sted er det jo bare en risiko ved at leve.. det ku ske for hvem som helst...


  • #9   4. dec 2006 Ønsk hende god bedring

  • #10   4. dec 2006 det var bare godt at hører (:
    ønsk hende godbedring ja (:


  • #13   5. dec 2006 dejligt at høre! vi må ik håbe hun er meget bange for hesten nu! at hun godt kan sige hej til den fordi den er vel os lidt i choch....

Kommentér på:
Pigen der faldt af :/

Annonce