{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.810 visninger | Oprettet:

Hvilken barfodstrimmer bruger du? {{forumTopicSubject}}

Min smed har fravalgt mig og andre af hendes kunder pga. rygproblemer, så derfor har jeg ledt, ledt, ledt og ledt lidt mere på nettet, forskellige forum osv. og jeg kan bare ikke finde andre anbefalinger end om min daværende smed Jeanett Bogh.

Jeg er ved at blive lidt desperat. Jeg håber at i vil give lyd hvis i kender eller bruger nogle udmærket barfodstrimmere!

Mvh Emilie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken barfodstrimmer bruger du?
  • #1   21. jul 2013 Vær meget opmærksom på at meget få barfodtrimmere her i landet faktisk er uddannet de fleste har bare taget et lille kursus = de kan nemt ødelægge din hest ben og hove..

  • #2   21. jul 2013 Michelle Jensen fra danhov er super! Hun har fået min ponyer hove til at være super gode, dengang hun kom var de bare to store klodser:-)
    Du kan se hendes facebook side danhov og se om hun er noget for dig:-)


  • #3   21. jul 2013 Jeg har været enormt glad for min barfodstrimmer og jeg er sikker på at der er flere lige så dygtige og velvidende barfodstrimmere ude i landet. Jeg har kun haft dårlige oplevelser med traditionelle smede, som Jeanett har brugt et år på at rette op.

    Så hvis du ikke har nogen anbefalinger, så synes jeg selv at du skal passe på din egen smed. Hver sin hest, hver sin sag......


  • #4   21. jul 2013 Tak Elisabeth, jeg vil lige tjekke hende ud smiley

  • #5   21. jul 2013 Michelle Jensen er i hvert fald et forsøg værd. Super sød og god til hestene smiley

  • #6   21. jul 2013 Peter Richter fra www.hestesans.dk
    Han er uddannet i Norge (-: Han er virkelig dygtig!

    Uh, jeg har været til kursus med Michelle!


  • #7   21. jul 2013
    Tine fra Horsemind.dk havde jeg forbi en gang, hun er iøvrigt også ved og uddanne sig til beslagsmed.

    Det var ikke grundet hendes beskærings evner jeg valgte og skifte til en anden, de fejler ikke noget - og ærlig det er hun. Hun siger hvis hun ser forfangenhedstegn eller andre ting.


  • #8   21. jul 2013 Slap dog lige af fordi jeg ville give dig et venligt råd..!!!! Tsk det var så lige takken for det, en næsvis komentar.

  • #9   21. jul 2013 Synes ikke lige frem at det er et råd, mere en konstatering. Undskyld hvis du mente at det var næsvist men synes snart, at rygterne om at barfodstrimmere ikke er uddannet ordentligt burde høre op.

  • #10   21. jul 2013 Jeanette og Elisabeth hvad ligger deres prisleje sådan ca. på?

    Tak Krikken hun virker som et catch! Bruger du hende til Mercedes og hvad koster det når hun kører så langt?


  • #11   21. jul 2013 Hov sorry, Fleur smiley

  • #12   21. jul 2013 der er kun en rigtig uddannelse til at beskære og sko heste og det er beslagsmed der er ingen godkendt uddannelse her hjemme som barfodstrimmer en hver kan kalde sig det men ja jeg vælger nu en rigtig smed der kender til hesten anatomi og hovens opbygning det er jo ikke for sjov at de vælger at stå i lære i ca 4 år

  • #13   21. jul 2013
    Hun koster 430 kr :o). Også kommer hun hver 6 uge.
    Hvilket var derfor jeg droppede hende, da hun sprang Fleur over en gang så det blev 12 uger fordi hun var tidspresset og det vil jeg ikke risikere igen, det er alt for lang tid og ikke ok at mase kunder ud til siden.

    Intet imod hendes kompetencer, bryder mig bare ikke om at blive mast ud til siden og ikke vide hvornår hun kommer igen.


  • #14   21. jul 2013 Det meget få i danmark som er uddannet rigtig . de fleste tager kun nogle kurser..
    ligesom de er smede verden også er ikke uddannet smede som laver smede arbejde (og ødelægger hestens ben)

    Så ville bare give dig et råd om at tjekke hvad af kurser/uddannelser de har før du bruger dem. Evt spørg om andres gode/dårlige errafinger om arbejdet.

    Har selv haft fat i en barfods trimmer som endte med og skærer min hoppes hve alt for voldsomt så hun blev rigtig halt heldigvis stoppede jeg efter 2 gange da jeg god kunne se hvad vej det gik..

    Så ville skam bare lige advare om det og give råd om lige og tjekke deres erfarring og expertise inde for faget. ( gør det samme med smede. og nej alle er hellere ikke lige gode inde for det men prøver og gå efter andres anbefalinger plus at smeden er uddannet)


  • #15   21. jul 2013 Til min pony og shetlænder er det 500 kr i alt, minus kørsel. Ved ikke helt hvad hun tager for kørsel, og hvis din hest er en etter, så tror jeg det er 300-350 og måske lidt dyrere for hest smiley

  • #16   21. jul 2013 Carina: Det er ikke meningen at diskussionen om traditionel smed vs. barfodstrimmer skal tages op. Jeg har kun været tilfreds med barfodstrimning og derfor vil jeg fortsætte med andre der arbejder efter disse principper.

  • #17   21. jul 2013 Camilla, hvis du tjekker danhov på facebook, så kan du se en barfodstrimmer, der ved hvad hun laver smiley om hun er uddannet ved jeg faktisk ikke smiley

  • #18   21. jul 2013
    Jeg elsker at folk altid skal sige noget imod barfodssmede - man burde smide en kommentar hver gang folk søgte en berider eller dyrlæge, for husk nu lige at de kan være nogle klaphatte!

    Undersøger man hvad de fleste barfodstrimmere har taget af kurser mm. så er det altså ikke noget man lige gør på en weekend. Ligesom de ikke kun har haft fat i fem heste, før de begyndte på det som virksomhed.


  • #19   21. jul 2013 Carina

    Nu findes der nogen som er uddannet i udlandet så jo der er nogle få


  • #20   21. jul 2013 Så vil jeg undskylde Camillla for at betvivle din betænksomhed. Jeanett advarede mig om at halthed ville forekomme, det gjorde det også dog i mindre grad. Jeg er ked af at du har været uheldig med valg af barfodstrimmer. Hvem brugte du?

  • #21   21. jul 2013 Nu der altså mange barfod trimmer som har hjemmesider og skriver hvad de har af kurser og andet..

  • #22   21. jul 2013 Som krikken vil jef BESTEMT anbefale Tine Sørensen fra horsemind.dk!!

    hun er helt genial, virkelig dygtig, meget veluddannet! og er både barfodstrimmer og er også beslagsmed!! (hvis ikke hun er helt færdig med uddannelsen så er hun lige på nippet til at være!!)
    hun har taget begge mine heste og hun siger sin mening og laver et GODT stykke arbejde!

    Min hoppe kom fra at have gået med sko i maaaange år, til at være barfods hest vha Tine!
    til gengæld var hun ærlig omkring min haffer og anbefalede sko til ham, og efter det stod jeg med en helt anden hest!
    hun vil kun hesten det bedste!!

    jeg gav 430kr for beskæring og 850 for beskæring og forsko smiley


  • #23   21. jul 2013 Peter tager 350 for en alm. hest, og 500 for en tung hest (jyde osv.)

  • #24   21. jul 2013 Jeg brugte en som hed rene. fra sydsjælland af..
    Og ved godt heste kan blive ømtået i starten til de har bygget en ordenligt hov op..

    Vi har en fra udlandet i vores stald som jeg måske overvejer og prøve meeen skal lige lurer ham lidt mere an før det er han skulle være sygt dygtig.. kan også massage og andet. og kigge en hest igenne og se hvor den evt har haft en skade eller slag.. så skal lige lurer ham an.


  • #25   21. jul 2013 Krikken: Haha, jeg ved aldrig om disse fordomme nogensinde stopper. Ej, det lyder ikke helt retfærdigt. Sagde hun at hun godt kunne gå i 6 uger mere, eller var det sådan at hun aflyste?

    Elisabeht: Puhada og det er stadig hver fjerde uge? Uh, det vil komme til at tage hårdt på pengepungen smiley


  • #26   21. jul 2013
    Hun skrev at hun mente hun godt kunne vente, nu hun ikke havde sko på. Troede kun det var en 2-3 uger men det var så helt til næste gang at hun kom igen, altså 12 uger.

    Og det duer ikke med en hest der efter en 9-10 uger begynder og flosse, snuble og slide på asfalten. Ligesom hun står for lavt i dragterne, som jo skal rettes men det kræver jo regelmæssig beskæring :o)

    Så intet overhovedet imod hvad hun kan og sikkert heller ikke med vilje at hun valgte mig fra, men pga. tid - det tør jeg bare ikke risikere igen :o)


  • #27   21. jul 2013 Jeanette: Hvor befinder du dig? Altså ang. prislejet når han kører ud?

    Tenna: Var din haflinger før blevet trimmet? Jeg ville nemlig være så ked af at skulle lægge sko på min igen. Det vil blive svært når en trimmer siger det ene og en anden noget andet smiley


  • #28   21. jul 2013 Krikken

    Lyder også mærkeligt at hun siger sådan.. Hun har sikker ikke haft tid også bare skrevet.. for hun ved det jo ikke om de trængte på deres aftalte tidspunkt nå hun ikke havde set det..
    Var nok også blevet pænt negativ og fundet en anden sådan noget fungere jeg hellere ikke med


  • #29   21. jul 2013
    Nej, hun har ikke vidst det reelt men hesten kunne godt vente :o)
    Men bare ikke så lang tid, som til næste gang hun kom forbi Fyn.

    Reelt at hun trækker fra pga. tidspres - men det tør jeg ikke risikere med mit dyrs hove ;o)


  • #30   21. jul 2013 Emilie: hun kommer ikke hver fjerde uge ved os, sidste gang kom hun D. 26 juni og hun kommer igen D. 20 august smiley

  • #31   21. jul 2013 Krikken: Nej okay, det kan jeg godt se. Hvem dælen bruger du så nu? smiley Det er herligt at høre at hun ikke er den pony med de mest flade og uplejet hove, jeg kan næsten ikke forstille mig hende uden andet!

  • #32   21. jul 2013 Vestjylland (-: For 3 heste giver vi ca. 1100 inkl. kørsel (-:

  • #33   21. jul 2013 Elisabeth: Nå okay, det lyder da som lang tid smiley

  • #34   21. jul 2013 Jeanette: Det lyder da rimeligt, må lige prøve at høre ham ad om han vil køre ud til en enkelt hest smiley

  • #35   21. jul 2013 Det er lidt lang tid om sommeren når hovene bare booster helt vildt, men vi har begge vurderet når hun har kommet, at det overhovedet ikke er slemt smiley om vinteren har hun gået længere uden smed, men har bevaret sine hove perfekt smiley Michelle er rigtighed til at tilpasse tiderne til de forskellige heste, så hvis du hr behov for trimning er fjerde uge og hun kan se det, så kommer hun hver fjerde uge smiley

  • #36   21. jul 2013 Min dejlige barfodstrimmer valgte også os fra grundet skader. Vi venter nu snarest på, at min nye barfodstrimmer kommer smiley naturhov.dk

  • #37   21. jul 2013
    https://www.facebook.com/krikkenHG

    Hun står lavt i dragterne, som jeg kan gætte mig til allerede stammer tilbage derfra, hvis de også så sådan ud der. Men det kunne være værre.

    Jeg bruger Jimmy Thykjær :o) Ser lige hans beskæring an over de næste 2-3 gange, samt om han kan komme til tiden ( ventede 3 timer sidst ). Ellers må jeg igen ud og få fat i en anden :o)


  • #38   21. jul 2013 Emilie:
    Det plejer han at ville! smiley Han er meget villig og venlig, hihi smiley


  • #39   21. jul 2013 Wow krikken du er godt nok uheldig..

    Nok derfor jeg er glad for mine smed, han kommer altid til til tiden det helt vildt ikke engang 5 min forsent.
    Og er altså en som har tid til det hele. Selv min 1 års som sidste gang flippede ud over ham og hoppede og dansede rundt tog han sig bare tiden til. selvom det tog 30 min bare og besvære hendes 4 små hove.

    Nok derfor jeg er så glad for ham =) Også sender han altid en reminder sms aften før han kommer =D

    Meen nu han lige steget 50 kr pr beskæring det måske ikke meget men nå an har 5 heste er det ret meget..
    Så kan være jeg lige ser barfod trimmeren ud som også er i stalden til et par af dyrene.


  • #40   21. jul 2013
    Jeg har en anelse om, at de har skrevet et helt andet tidspunkt ind i deres kalender, end de har fortalt/skrevet til mig :o) De nævnte nemlig heller intet da de kom om forsinkelse e.l

    Så tror det er en forglemmelse, men nu ser jeg ad :o)


  • #41   21. jul 2013 Emilie: Du må gerne give mig en melding og ham Arne fra naturhov er udmærket, hvis du har tid og lystet smiley

    Krikken: Det ser MEGET bedre ud smiley Hun er da begyndt at stå mere stejlt, på Broholm havde hun den der frygtelige udrudning og vinger. Hold da op, 3 timer? Jeg bliver så i tvivl om hvem jeg skal vælge når alle roser deres egen. Så hvis du finder en anden og er begejstret, må du rigtig gerne give mig en melding hvis du heller ikke har for travlt.


  • #42   21. jul 2013
    Lige pt. har jeg intet job, så travlt vil jeg ikke kalde det ;o).
    Men Jimmy og hans kone er super søde men jeg ser lige an hvordan han håndtere og rette det samt hvordan det er med forsinkelser.
    Duer jo ikke at man venter en smed kl. 4 og har en aftale kl. 7 men ikke kan nå den ;o).

    Så han virker også vældig kompetent og det gør de fleste smede på Fyn sådan set - så har enkelte haft nogle dårlige erfaringer som der er med alt om det er smed, dyrlæge, kiopraktor osv.

    Men mine dårligere erfaringer er så ikke med beskæring men de " uden om " ;o)


  • #43   21. jul 2013 Jeanette: Det lyder vældig godt smiley Har han nogle mange strenge regler? Så lige på hans hjemmeside at han gerne vil gå lige til.

  • #44   21. jul 2013 Nej, han har ikke nogle strenge regler. Hvad tænker du på når du siger strenge regler? xD

    Min hest har Shelly Feet (hovvæggen smuldrer væk og kan ikke holde på). Dette har vi nu arbejdet på i et år, og han har endelig fået en hel masse hovvæg! I dette år har jeg ikke måttet ride på asfalt og/eller grus, dette skal man selvfølgelig overholde, da det kan gøre processen længere, men ellers ikke sådan rigtigt nej smiley


  • #45   21. jul 2013 Når okay smiley Er du da blevet student i år? Har luret af du står af ved hhx og htx smiley Samarbejder de og kommer sammen eller? Ej for dælen det er ikke sjovt!

    Man kan godt nok også komme ud i noget skidt. Har kun haft problemer med beskæringer og lidt dyrlæge, men med alle de meninger og holdninger er det altså svært at finde vej, når man er en smule naiv som mig smiley


  • #46   21. jul 2013 Krikken: 10 gode huskeråd inden mit besøg.

    Vask evt. mudder fra hestens ben. Mudder gør mig beskidt og det sløver mit værktøj.
    Tør benet efter du har vasket mudder af. Våde ben er svære at holde.
    Et lige cement gulv giver mig de bedste muligheder for at få hoven i balance.
    Rens hoven før trim.
    Sørg for at gulvarealet er ryddet for vandslanger, spande og andre redskaber.
    Fodre alle heste før eller efter mit besøg. Fodring giver uro og besværlig gøre mit arbejde.
    Træn din hest i at stå stille.
    Træn din hest i at løfte ben.
    Gør ikke brug af slag , spark eller anden afstraffelse mod din hest mens jeg trimmer.
    Der skal være fuldkommen ro i stalden når der arbejdes med urolige heste.


    Det kan godt være at det bare er procedure, har bare været vant til milde, milde Jeanett smiley


  • #47   21. jul 2013 Hov, de 10 huskeregler var til Jeanett smiley

  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #48   21. jul 2013 Krikken, vi er også to i "min" stald, der bruger Jimmi. Jeg er ovenud tilfreds med kvaliteten af hans arbejde. Kun én gang har jeg været uheldig med ventetid og der blev der virkelig undskyldt og undskyldt, alle andre gange har han været utroligt præcis.

    Han er villig til at lytte og forklare, og han er ALTID god ved hestene. Jeg kan ihvertfald kun anbefale ham.


  • #49   21. jul 2013
    Er færdig med min HG, så skulle egentligt ha' fat i en læreplads som blomsterdekoratør, men lige nu er det og bare få et job vigtigst ;o).
    Har gået 1½ år på STX, droppede derefter ud.

    Nej hans kone holder styr på aftaler og regnskabet og er chauffør :o)


  • #50   21. jul 2013
    M K - har som nævnt også en mistanke om at de havde skrevet 17:30 i deres papirer og ikke 15:30 som jeg havde fået af vide ;o).

    Men jeg er bare skeptisk med hvad folk kan mm. indtil jeg har set det - især lige som noget med en smed, da det jo gælder hestens hove og ingen hove, ingen hest.


  • #51   21. jul 2013 Hvor lækkert! Held og lykke med din jobsøgning så smiley Ej hvor hyggeligt!

    M K og Krikken er han typen som sætter hesten ve og vel i højeste prioritet? Som ser i et lidt bredere perspektiv altså kommenterer på fx vægt, holdning osv.?


  • #52   21. jul 2013
    Det har jeg ikke oplevet :o). Der kommentere Tine nok mere, hun er lige ud af posen. Men han er rolig og tager sig god tid og tager sig ikke af at hesten kigger lidt rundt eller som Fleur, har noget krampe ved bagbenet.

    Jeg tror at en del fagfolk ikke siger noget til kunderne - altså hvis vi snakker om en sadelmager eller kiopraktor der bør kommentere overvægt/umatch ved rytter og sadel, men ikke gør for ikke og miste kunder fx. Eller en tandlæge der kan se sår fra bid.

    Jimmy har heller ikke nævnt for mig ( brugte ham en gang før jeg prøvede Tine ) at Fleur står lavt i dragterne, nævnte det selv for ham sidste gang.

    Der kunne jeg faktisk godt tænke mig at flere åbnede deres mund. Sisse Thomsen ( dyrlæge ) lagde fx. ikke skjul på hvad hun mente om landscenteret og det med pas der kan være svære og få lavet samt fortalte og satte mig ind i hvad hun rettede ved dyrets tænder og hvorfor.

    En stor smøre om noget der ikke var helt relevant ;o).


  • #53   21. jul 2013 Når okay, det havde jeg nemlig håbet. Elsker når fagfolk snakker og snakker om noget som jeg måske ikke havde anet eller lagt mærke til smiley Åh det er så herligt når det ikke er relevant smiley
    Jeg må lige læse de forskellige trimmers hjemmesider grundigt igennem inden jeg beslutter mig for hvem der skal ud.


  • #54   22. jul 2013 Jeg trimmer selv mine. Og til at tjekke op på mit arbejde, bruger jeg Lykke (med Chico herinde fra). Hun kommer lige forbi en gang i mellem smiley

    I det hele taget trimmere, der er uddannet af Dan Guerra, kan jeg anbefale smiley


  • #55   22. jul 2013 Nååår der xD Han er ikke sur eller noget, hvis hestens ben ikke er rengjort eller noget, men det er bare en god ide af gøre det (-; Han er ligeså glad som han er, selvom du har rengjort benene smiley

  • M K
    M K Tilmeldt:
    feb 2013

    Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 324
    #56   22. jul 2013 Jeg har aldrig mødt en reg. beslagsmed, der talte om andet end hestens hove samt benstilling. Det tror jeg mere er trimmerne.

  • #57   22. jul 2013 Jeg bruger Maria Skipper. Hun er virkelig dygtig og god ved hestene smiley

  • #58   22. jul 2013 TS: Min haflinger har hun selv beskåret i næsten et år før hun spurgte om hun måtte lægge sko på ham, fordi hn nu havde den mulighed. han var ikke ved at dø af at gå uden, så havde jeg skiftet for længe siden, men han sled sine hove skæve og deres form var lidt underlig..
    det hjalp ham så meget at få sko på, han fik en helt anden overrulning på sine hove og han stod ikke skævt det sidste stykke tid op mod beskæring.. smiley



  • #59   22. jul 2013 Min hest går også "barfodet" smiley og har gjort det i 5 år nu .
    Jeg bruger min alm smed? er der nogen grund til ikke at bruge den "alm uddannet smed" ?


  • #60   22. jul 2013 Jeg har gode erfaringer med Arne fra Naturhov smiley
    Super venligt og gør et godt stykke arbejde. Han har dog absolut intet til overs for beslagsmede smiley


  • #61   22. jul 2013 Elliot og Regitze: Dejligt at høre, at jeg venter noget godt! smiley Men hvad mener du med at han intet har tilovers for beslagsmede? smiley

  • #62   24. jul 2013 Dorthe: En barfodstrimmer skærer på en hel anderledes måde end en normal uddannet smed. De beskærer hoven mere stejlt, som en vildhest ville slide sine egne hove. I mit tilfælde da min hest også blev beskåret af en almindelig uddannet smed, var hans hove meget mere flade og havde kraftigere og hyppigere tendens til vinger. Men det er jo individuelt. Hvis din hest trives på en alm. uddannet smed, så er der jo intet problem smiley

    Tak for svar alle sammen, det hjælper mig i denne nødensstund!


  • #63   24. jul 2013 Dorthe:
    Jeg valgte at skifte til en barfodstrimmer ved et tilfælde. Den smed jeg brugte normalt, til at ligge sko på min hest tog uanmeldt på ferie, trods vi havde en aftale med ham >.< Hestens hove var virkelig ved at træne til smed! Vi fandt et opslag på mit arbejde (den lokale brugs) med en mand, som var smed. Vi ringede til ham, og han forklarede os, at han ikke måtte sko, men han måtte gerne hive dem af. Han kom dagen efter, og jeg har aldrig været så tilfreds som jeg er nu med hestens hove. Ved at skifte til barfodstrimmeren, så fandt jeg ud af, at min hest har shelly feet, som den gamle smed har forsaget. Jeg har efterhånden hørt røgter om, at min gamle smed slår hestene med en hammer i maven, hvis de ikke står stille. Dét skulle han bare lige tænke på at gøre ½ gang, og han røg ud med sådan en sidevind!
    Sådan er det selvfølgelig ikke alle smede der er, men jeg er helt tilfreds med min barfodstrimmer. Min hest er vild med ham, og jeg ser ingen grund til at skifte (-;


  • #64   24. jul 2013 Nu har Arne fra Naturhov lige været her.
    Han kan i hvert fald anbefales! Han er alle pengene værd, SUPER dygtig. Og min pony, der normalt ikke står pænt når der er smedebesøg, hun stod og gabte og stod rigtig fint. Han gjorde et rigtig godt indtryk på hende og det blev han ved med.
    Så, han kan anbefales! smiley


  • #65   24. jul 2013 Jeg har det sådan at folk jo selv må bestemme hvad de vil bruge, så det er slet ikke fordi jeg har nogen mening om dem som eks bruger barfodstrimmer smiley

    Men har bare tit undret mig over hvorfor folk ikke mener en "alm" uddannet smed kan beskære en hest til at gå uden sko??

    Ud af alle de heste jeg har haft har kun en måtte gå med sko pga hovsenebenbetændelse smiley
    Men ellers har min smed da uden problemer beskåret dem så de kunne gå uden sko ?
    Men nu har jeg også en smed som er dygtigt og tager sit arbejde meget seriøst, ikke noget samlebåndsarbejde over ham smiley

    Synes bare det tit lyder herinde som om en faglært smed ikke kan beskære en hest til at gå uden sko? for det kan han/hun altså godt ? smiley


  • #67   24. jul 2013 Jeg bruger Adam McShane, han er fra Australien og knald hamrende dygtig!! Er der nogen som er hys med sine hestes hove, så er det mig, men Adam, han bliver aldrig skiftet ud..... Han er punktlig, omhyggelig, hov nørd til fingerspidserne og så ved han virkelig hvad han taler om.. Han er rolig omkring hestene og tålmodig, yderst omhyggelig med at se på hesten som helhed, vil se dem bevæge sig inden han går igang osv....

    Genial mand.... Han holder til ved Horsens smiley


  • #68   24. jul 2013 Traveren: Hvad ligger Arnes prisleje sådan ca. på? Haha, lyder herligt smiley

    Jeanette H: Adam kører ikke ud? smiley


  • #69   24. jul 2013 Ork jo, Adam kører gerne ud for en god fast kunde smiley
    Han kan træffes på 50151698, taler lidt dansk, mest engelsk.. Men kan også sms smiley


  • #70   24. jul 2013 Bruger Torben Christensen fra Stald Sakstrup. Han har gjort underværker ved min hests hove smiley er meget glad for ham!
    Derudover er han det rareste menneske! Og sød ved hestene smiley


  • #72   25. jul 2013 Ja, Arne koster lidt. Men synes det er en fair pris i forhold til det arbejde han gør og alt han ved. Pris og kvalitet hænger sammen hos Arne smiley

  • #73   25. jul 2013 Traveren: Hov sorry, havde vist overset kontakt og priser på hans hjemmeside - tak! Har du stor hest på ca. 160 med lidt sarte hove? Hvis ja, hvad lå prisen så på? Min pengepung rækker nemlig ikke op på en 700-800 kr. smiley Men han lyder meget dygtig!

    Jeanette: Har Adam evt. en hjemmeside og hvad ligger hans prisleje sådan ca. på? smiley

    Tak for svar allesammen - det er herligt! Jeg ringede til Tine og hun kørte desværre ikke så langt ned på Sydfyn, så jagten er stadig i gang!


  • #74   26. jul 2013 Nej han har ikke en hjemmeside desværre, han ligger på ca 350 for beskæring smiley

  • #75   26. jul 2013 Jeanette: Hold da op, det var da en herlig pris! Men så må du da også stå rimelig tæt på? Eller var eks. Kørsel? Prøver lige at høre ham ad smiley

  • #76   26. jul 2013 Havde du boet på sjælland, så ville Christina Keppie, være en oplagt valg for dig. Hun er super og har beskæftiget sig med barfods trimning utrolig længe og ved rigtig meget om emnet. Hun ordner fx, alle 25 heste i stalden, og så er det jo barfods trimmer, hun arbejder som smiley
    Du kan evt. kontakte hende, og se om hun kender nogen i dit område?


  • #77   26. jul 2013 Mine heste står i Horsens, han bor i Brædstrup (20 min væk), han tager kun for kørsel når det er et "stykke" væk eller er nye kunder i starten du ved... Meget meget fin mand.. Ja giv ham et kald, det er ikke sikkert han vil køre så langt, men forsøget værd smiley

  • #78   24. aug 2013 Jeg ved godt dette er en gammel tråd, men har desværre først opdaget den nu, og føler jeg lige bliver nødt til at smide en kommentar.

    Jeg kan se at Krikken skriver omkring mig, og at jeg har "mast hende ud" som kunde pga. tidspres. Og det er ikke korrekt.

    Jeg var og beskære hendes hest i midten af maj, og ville komme igen 6 uger efter. Det blev så udskudt et par uger, men på det tidpunkt viste det sig at Krikken ikke have betalt sin regning helt tilbage fra Maj.
    Eftersom jeg kun har ordnet hesten for hende en enkelt gang, og hun derefter allerede havde svært ved at betale sin regning, er det klart at jeg ikke kommer igen før det er ordnet. Det har efterfølgende vist sig at det kræver mere end "bare" en reminder at få hende til at betale, men nok om det...

    Jeg holder skarpt på at køre passende intervaller med mine kunder, og INGEN bliver "mast ud" fordi der ikke er tid! Mine aftaler bliver overholdt, og jeg tager ikke flere kunder ind end der er plads til. Men jeg arbejder IKKE gratis, og når man ikke betaler sin regning, kan man ikke forvente at smeden kommer igen.
    Sådan hænger det sammen.


  • #79   24. aug 2013
    Tine S - Jeg beklager at jeg har tillid til at min kæreste betaler de regninger jeg sætter ham til og betale, som han så ikke har gjort :o). Så det vil jeg gerne være fri for og beskyldes for.


Kommentér på:
Hvilken barfodstrimmer bruger du?

Annonce