{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Bomløs fra ebay - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Da jeg og nogle andre så denne sadel i en anden tråd, ville vi bare vide om hvordan de var, dels at ride i, men også bare om de ligger fint på hesten. Vi ville derfor høre om der var nogle der havde lidt erfaringer, med denne sadel fra ebay, eller om, er tilbudet for godt til at være sandt?

http://www.ebay.de/itm/Baumloser-Sattel-18-17-16-Erhaltlich-in-12-Farben-/111132817104?pt=Reits%C3%A4ttel&hash=item19e00836d0


Vi forventer selvfølgelig ikke top kvalitet til 370, men det kunne være interessant at vide, hvad nogle af jer havde syntes om dem, og for at vide om de overhovedet er pengene værd, skønt de er så billige. Jeg vil ihvertfald gerne hører jeres erfaringer, da jeg kender en del, samt mig selv der er interesseret i denne sadel. Formålet med sadlerne, ville blot være til en tur i ny og næ, og ikke til det helt store.

Læste et sted, man kunne tage sædet af og bruge den som en bareback pad, men så sidder man jo på velcro.. eller hvad?

Hvis der er nogle der har købt dem, oplevede i så at der blev lagt told på, kom de overhovedet og hvordan var servicen.

Håber i kan hjælpe med at kaste noget lys over sagen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bomløs fra ebay - Erfaringer?
Kommentér på:
Bomløs fra ebay - Erfaringer?

Annonce