{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Tror da nok lige jeg har verdens bedste veninde!! ;'D {{forumTopicSubject}}

Iiih, kan slet ikke få mine arme ned idag!! smiley

Efter snart et år som hesteløs, kan jeg nu, snart, kalde mig hesteejer igen! smiley
Har sovet hjemme ved en veninde i weekenden, og hun har et par heste gående hjemme ved hendes forældre, som de skal af med.
Hun stak så lidt til mig igår, og så rigtigt 'hvaaa Ida, vil du ikke have Dakota?'. Aaargh, jeg vidste det nu ikke helt, jeg har altid været vild med ham, men, kunne han nu også opfylde mine krav???

Vi blev så enige om at tage ham en tur med ud i longen, så jeg kunne se ham bevæge sig. Og jo, det så skide godt ud, selvom han var meget spændt og wuhu da han ikke har lavet noget længe... Vi snakkede så lidt mere om det, og tjooo, det kunne da godt være jeg ville have ham... Han har jo en super bygning til det jeg vil bruge ham til, er super kærlig og det største nussehoved. smiley

Vi tog ham så ud igen idag, hvor han var noget mere afslappet og cool, og så var jeg bare solgt!! smiley

Han er godt nok ikke chippet eller har fået lavet pas, så det skal jeg selv sørge for, men tilgengæld, skal jeg ikke give så meget som en flad 25 øre for ham! smiley
Hendes forældres eneste krav, er at jeg har "købt" ham som beset, så de ikke bliver påduttet noget, og han får et blivende hjem.
Så der bliver lavet en kontrakt på at jeg har overtaget ham som beset og tager hesten som den er, og at de ikke står til ansvar for noget, hvilket jeg synes er helt fair, når nu jeg får hesten.
Derudover er min veninde og jeg blevet enige om, at der på kontrakten også bliver skrevet, at skulle det ske jeg ikke kan have ham mere, skal hun have tilbuddet om at købe ham. smiley

Så nu sidder jeg her og små griner af mig selv, jeg ledte efter en hingst/hoppe plag med stamtavle som skulle ende på ca 135, og er nu endt med en blandings vallak på 7 og ca 153. ;P
Og noget af det bedste, er at han kan passe det meste jeg har liggende af Blanca's gamle udstyr, så skal ikke ud og købe en masse nyt. smiley
Men hold nu op, jeg kan ikke vente til jeg får ham hjem! smiley

I får da også lige et billed af smukke prinsen. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tror da nok lige jeg har verdens bedste veninde!! ;'D
Kommentér på:
Tror da nok lige jeg har verdens bedste veninde!! ;'D

Annonce