{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.023 visninger | Oprettet:

Kranio sakral terapi {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har af min underviser fået anbefalet kranio sakral terapi til min pony.
Jeg har ikke prøvet det før(faktisk heller ikke rigtig hørt om det før), så jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med det. Hvad de rettede op på, hvem i havde ude, hvor mange behandling, virkede det for jer og så videre smiley
Samtidig vil jeg gerne høre om jeres oplevelser med henholdsvis Sidsel Sommer og Heidi Kjærgaard With. Det er en af disse to, som jeg har tænkt mig at få ud smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kranio sakral terapi
  • #1   8. okt 2013 Jeg blev meget positivt overrasket over kranio sakral terapien til min hest. Bare efter et par dage kunne man se store og smidige rygsving og højt hævet hale, hun rettede han ryg hvorpå han havde tre buler hen af rygsøjlen som efter behandlningen forsvandt smiley
    Jeg brugte Chris Sassenberg som er hammer dygtig og super sød, jeg fik 2 behandlinger hvorpå den sidste ligesom var mere som et tjek.
    Min hest stod ikke stille LANGT fra. Per er hys, men man kunne godt se at hun havde fat i de helt rigtige steder og at det gjorde rigtig ondt at få det ordnet.

    Jeg kender desværre ikke dem du har nævnt smiley


  • #2   8. okt 2013 Jeg kan klart anbefale Heidi With smiley

  • #3   8. okt 2013 Kan klart anbefale Heidi Kjærgaard With! hun har hjulpet mange jeg kender.

    og min 4 års jeg har havde et trykket ribben og skæv i hele brystkassen, 3 gange behandlinger og alt er tip top.. hun er virkelig dygtig og ved hvad hun laver.

    jeg syns rigtig godt om sådan en behandling og syns det virker bedre end f.eks kiropraktor.. så syns du skal prøve heidi, hun er virkelig sød, snaksaglig og hjælper dig gerne med din hest med metoder hvis du har problemer med noget smiley


  • #4   8. okt 2013 Jeg har også kun gode erfaringer med det! (Både til heste og mennesker smiley ) Syntes helt klart at du skal booke en tid, hvis dyrlægen mener at det er det der vil hjælpe.
    Jeg har været meget positiv over både arbejdsmetoden i teorien og i praksis smiley


  • #5   8. okt 2013 Jeg har prøvet Kranio sakrael på egen krop, og kan ikke anbefale det. Tror man ikke på det, så hjælper det ikke en dyt, og tror simpelthen ikke på, at du kan gå ind og manipulere/heale en hest uden fx massage eller kiropraktor.
    Så jeg vil sige SPILD af penge..

    Som min kiropraktor en gang sagde; "En hver hest vil virke mere lettet efter du har masseret den. Det gør vi jo også selv. Om det så har virket, det kommer an på om du har behandlet den eller bare givet massage."

    Dette er jeg FULDSTÆNDIG enig i .. Jeg synes der er SÅ mange hestemassøre, telepatikere osv. der tilbyder at behandle ens hest for mange penge, og i den lange ende virker det ikke en skid ..

    Desuden kan kranio sakral terapi ikke hjælpe hvis hesten har direkte smerter i ryggen.


    Emilie: Det kan ikke gøre ondt på en hest med KST. Så er det vidst ikke det din hest har fået. Mon ikke han har blandet kiropraktik ind i det så ?
    For KST er jo manipulering med nervebanerne og "indre" healing, så det har intet med fx massage osv. at gøre.
    Så hvis du skriver, at du kunne SE at hesten havde ondt de steder, så er det ikke KST han har lavet på din hest..

    Men ja.. Min personlige mening er, spild af penge ! Jeg har selv lagt krop til en del behandlinger ved professionel og det hjalp ikke en pind.
    Jeg har selv en del skader i ryggen og lænden, og har gået til Fysioterapeut og kiropraktor de sidste 6½ år og har efter hånden prøvet samtlige behandlingsformer, og ja. Jeg må nu ærligt sige, at det eneste der har virket er de fysiske behandlingsformer, som jeg bestemt ikke mener at KST er.


  • #6   9. okt 2013 Jeg har en aftale med Heidi With d. 21. Jeg er meget spændt på, hvordan det kommer til at gå, jeg skal nok opdaterer herinde bagefter smiley
    Alle andre må stadig gerne komme med deres oplevelser. Andre kan sikkert også gøre nytte af det, og det er da spændende at høre om smiley


  • #7   9. okt 2013 Har aldrig prøvet det på min hest men på mig selv og hold da op det løsner nogle ting og sætter gang i lidt af hvert smiley kan anbefales så tror det vil være kanon til hesten også

Kommentér på:
Kranio sakral terapi

Annonce