{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Worldfengur
  • #1   10. okt 2013 Feykir frá Ey I kåring 7,9 ialt og blup 114

    Ösp frá Ey I blup 104


  • #2   10. okt 2013 Tak smiley
    Ka jeg lokke dig til at skrive Feykir's del karakterer? smiley


  • #3   10. okt 2013 Bygning
    Hoved 8
    HalsMankekamSkuldre 8
    RygKryds 7.5
    Proportioner 8
    Benkvalitet 7.5
    Benbevægelse 8
    Hove 8
    Hårpragt 7.5
    Bygning 7.87
    Rideegenskaber
    Tölt 8.5
    Trav 8.5
    Pas 5
    Galop 8.5
    Vilje og sind 8.5
    Form u. rytter 8.5
    Skridt 8.5
    Rideegenskaber 7.92
    Langsom tölt 8
    Arbejdsgalop 8
    I alt 7.9


  • #4   10. okt 2013 uuh, jeg kunne rigtig godt tænke mig at få into og især kåringskarakterer på Huginn fra Asgård, har intet kunne finde på ham. smiley

  • #6   10. okt 2013 Signe: min Tritla er efter ham smiley Jeg hørte fra en underviser jeg var til sidste vinter, at han er kendt for at have meget rene gangarter, men ikke den vilde aktion. Tritla's mor måtte så have haft det mere aktion, for det har hun da i hvert fald (når hun er i form vel at mærke). Jeg var hendes stolte rytter til konkurrencer, indtil hun fik pollenallergi smiley Nu står hun som hygge/avlshoppe og har i år givet mig Abel, som er MEGA lovende!

    Derfor kunne jeg godt tænke mig at vide lidt mere om hendes baggrund, men jeg kan hverken finde billeder eller info på ham.. smiley
    Hendes BLUP er blevet meget lav med tiden, hvilket driller mig, for selvom Abel bliver rigtig god, kan han godt blive en smule svær at sælge (skulle det være), til den pris han bliver værd, fordi BLUP'en er lav. Og dét er jo ærgerligt..


  • #8   13. okt 2013 Dronninggård: Tusind tak!
    Jeg har heller aldrig snakket om kåringsemne ;o).. Jeg har bare sagt, at han er væsentlig bedre end hans blup viser på hans mors side. Jeg er sikker på at han bliver helt fremragende ride/stævne hest. Det er bare ift salg, at mange nok slet ikke ville tage ud og kigge på ham, fordi hans mors blup er lav.. Jeg overvejede en kåring af moren, fordi hun var rigtig god da hun blev redet, og min underviser (som er kåringstræner) nævnte, at jeg kunne afprøve passen, om den var ligeså god som hun troede, for så ville hun højest sandsynligt gå 1. klasse i gang. Men så fik hun allergi, og så droppede jeg de tanker.. Nej, tanken er nu bare, at føllet skal kastreres, han ville blive enormt fin, men ikke ligefrem hingste-emne :o) Synes man skal have en ekstraordinært god hingst, for at det er noget at kåre i dag, med så mange der i forvejen er smiley


Kommentér på:
Worldfengur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce