{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  worldfengur
  • #2   30. apr 2012 Snylte ligefrem?
    Okay, min motivation var manglende evner til at finde rundt i den der elektroniske verden, men jeg kan se hvad du mener, jeg beklager meget at du har følt dig støt af mit indlæg.

    Jeg prøver at få hjælp et andet sted, for selv om du skriver at alle kan se det så kan jeg godt nok ikke finde ud af det....og jeg forstår ikke helt at bruge mit medlemsskab og lave en profil, men det kan jeg måske få hjælp til ved at ringe derind



  • #3   30. apr 2012 Pernille: Hvis du går ind på Worldfengurs forside så kan du skrive FEIFnr i højre side så kommer det op hvad der er for en hest og BLUP står nederst i beskrivelsen. Dette kan du gøre uden at være medlem smiley Håber det hjælper smiley Du kan ikke se BLUP for de forskellige gangarter men den totale BLUP

  • #4   30. apr 2012 Hendes totale score er 99 smiley

  • #5   1. maj 2012 Tak der kom jo meget info smiley


  • #7   1. maj 2012 Tak Henriette, måske et dumt spørgsmål (i hvert fald fra en 30-årig) men, viljen, hvornår er den under/over middel?

    Og disse blup er kun udfra forældrene at man skønner og giver dem?


  • #11   3. maj 2012 Signe & Líf: det er jeg meget enig i, og jeg er ærlig talt også helt i vildrede lige nu

    Vi har jo tæt her på os Camilla Søren og deres heste, der står også en del lækre hingste ude og jeg har også talt med dem, og de kender min hest, så jeg regner med at kunne tage en fornnuftig beslutning når jeg er færdigmed at hente info ind, så kom endelig med det I kan smiley Jeg sætter pris på det smiley


Kommentér på:
worldfengur

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce