{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
291 visninger | Oprettet:

Personlige rum! {{forumTopicSubject}}

Hej Horsemanshippers!
Jeg har en hoppe på 1,5 år, som indtil hun kom til mig for 1 måned siden, aldrig rigtig har været i hænder. Hun har gået på en mark og bare hygget sig og vokset sig stærk (hun går nu i løsdrift med en blandet flok og vokser med lynets hast!).

Hun er i den daglige håndtering cool med alt og elsker simpelthen menneskelig kontakt. smiley Hun er den første der kommer og hilser på folden, og hun er den sidste der smutter igen (for det meste først, når hun ikke længere kan se en efter man har sagt farvel).

Men... men... jeg har bare 1 lille bitte problem med hende! Hun er meget dominant. Hun hverken bider, sparker eller truer af nogen art. Hun er altid rolig, velovervejet og meget sensitiv.
I den daglige træning går vi meget op i, at hun skal lære mit personlige rum at kende. Det er bare ikke så tit det rent faktisk lykkedes hende, medmindre jeg faktisk giver hende en fysisk berøring i form af stopsignal.
Så jeg tænker på, om det måske bare er mig der ikke er klar nok i signalerne eller om der er en måde, hvorpå jeg kan lære hende at det fysiske signal slet ikke behøver være der?
- Hun følger en som en lille hund, men desværre bare liiiiige en tand for tæt på.
Jeg håber I kan komme med gode råd! Hun måler allerede 160 cm, så når hendes plader kommer i nærheden af ens fødder mm. bliver man da lidt "wooow"-agtig. smiley

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Personlige rum!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce