{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

nogen heste overrasker bare :O {{forumTopicSubject}}

Sidder lige og laver en Like side til min plag Santos, er falder så over de her billeder som blev taget da jeg fik ham, og så på det billede der blev taget i dag. jeg er helt målløs! smiley
Han var knap et år da jeg fik ham (Billedet nedenfor)
Og i dag er han 2 1/2 (billedet i kommentaren)
Nu er der rigtig mange som har spurt til hvor høj jeres føl/plager ville ende med, med det her indlæg vil jeg gerne hvis at ingen regel kan fortælle dig det, der er ingen måder du kan regne det ud på eller noget som helst, det hele afhænger af din plags gener OG hvordan den bliver passet og plejet.

Se bare Santos, jeg fik konstant af vide han ville blive en lille hest på max 155, han er i dag over en 160, og vokser stadig som ind i pokker smiley
En mand der har avlet heste i mange år og har kæmpe viden inde for heste, føl og hvordan de udvikler sig, sagde han ikke blev særlig høj, min daværende ridelærer sagde han ikke blev mere end 152-154, han havde ligeledes kæmpe forstand på heste.
Santos har vist at man godt kan glemme alt om at regne frem til hestens endt højde. smiley

Ville lige dele min dejlige følelse med jer alle sammen og give jer alle håb om at få lige nøjagtig den hest/pony som svare til din drømme beskrivelse smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nogen heste overrasker bare :O
Kommentér på:
nogen heste overrasker bare :O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce