{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.737 visninger | Oprettet:

Flex-bandage falder af hele tiden {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg står med en hest som har et sår over højre knæ. Det har bare helet så fint den sidste uges tid. Men nu er bandagen begyndt at falde ned hele tiden, da jeg tror at hun klør i det. Og det har jo så resulteret i at hun napper i det. Her til morgen var det simpelhen så hævet og varmt rundt om, men selve såret så fint ud.
Har efter dyrlægens anvisninger renset, gået en time med hende hver dag uden bandage på og renset igen hvorefter lagt bandage hver dag. Og har været ude og tjekke op mindst 2 gange om dagen.
Men igår var hun stok halt, og det har hun slet ikke været før nu.
I morges ville hun næsten ikke rokke sig ud af stedet med hendes ben. Hun kunne fint lægge vægt på, men røre sig ville hun slet ikke.

Er nu ude hos hende morgen, middag og aften for at holde ekstra øje. Og er simpelhen så frustreret over at det har taget sådan en pludselig drejning.. smiley
- Jeg vil prøve og tage ud til dyrlægen her efter middags-tjekket, vise billeder og høre om de har et godt råd.

Renser såret først med lunkent vand, med sterilt sæbe, tører det af yderst rundt om sår-kanten, derefter sprøjter jeg klorhexidin på, og tager zink-salve i sårkanten. Derefter ladet det stå lidt til zinksalven tørrer lidt, og til sidst lagt bandage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flex-bandage falder af hele tiden
Kommentér på:
Flex-bandage falder af hele tiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce