{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.534 visninger | Oprettet:

Anonym
Anonym
Tilmeldt:
7. jun 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16

Udebleven menstruation? {{forumTopicSubject}}

Hej piger!

Jeg har ikke fået min menstruation endnu. Sidste måned fik jeg det d. 20. og sidste måned igen d. 28.

Men ingenting endnu. Jeg begynder at bekymre mig en del - men jeg kan fortælle at jeg ikke har været i seng med nogen.

Jeg har dog sovet i samme seng som en dreng - men vi havde ikke lavet noget, kun sovet sammen og måske også kysset lidt mm. Men vi har haft tøj på, og ikke lavet andet.

Men jeg kan simpelthen ikek holde ud, at den ikke er kommet endnu, og jeg er mildest talt rædselsslagen for om jeg kunne være gravid?! Selvom jeg ikke har været i seng med nogen, er jeg simpelthen rædselsslagen trods jeg ved det er mere eller mindre umuligt.

Hvad kan forklaringen være på min pludselig udebleven menstruation? Jeg har aldrig prøvet det før.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udebleven menstruation?
  • #1   2. aug 2014 Når du går og tænker på, om du mon er gravid, så stresser du din cyklus. Det gør blandt andet at din mens enten springer en måned over eller kommer senere end normalt.

  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #3   2. aug 2014 Okay.

    Det ville også undre mig MEGET hvis jeg var blevet gravid - fordi... så tæt har vi altså aldrig været.

    Nu er jeg jo kun 15, så bare tanken får mig til at flippe helt ud!
    Det værste er at jeg har følt at tegnene til min menstruation har været der. Oppustet mave, tyndere mave end normalt osv. - og jeg har fået oppustet mave (som nu er forsvundet igen...) og lidt tynd mave som også er forsvundet.

    Ingenting er kommet. Er det virkelig helt normalt? smiley
    Pyyh.... Så kan jeg være helt rolig. Både min mor og jeg var ekstra oppe at køre over det, da min mors venindes datter pludselig blev gravid men nægtede abort. (vi fik en snak om det - min mor og jeg. Og jeg gjorde det klart for hende, at hvis jeg nogensinde skulle i seng med nogen er det med beskyttelse, og skulle jeg være uheldig at blive gravid hedder det abort - et barn i min hverdag, nej tak..) smiley

    Skal jeg så bare håbe på at det bliver i næste måned? smiley
    Og så selvfølgelig slappe lidt af mht. tankerne. De er bare MEGET svære at slippe. Men ja..


  • #4   2. aug 2014 Jo mere du tænker på det jo senere kommer det

    Alle de andre ting er sku meget normalt det er sket for alle
    men glem tanken om du er gravid har du ikke haft seksuel undervisning ?? Det kræver altså at fyren har været oppe i dig


  • #5   2. aug 2014 thumbs op for at du har indblandet din mor smiley det er der ikke mange der gør smiley

  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #7   2. aug 2014 Jeg har skam haft seksualundervisning, og ved egentlig godt hvad der skal til.

    Men når den pludselig ikke kommer, tænker man virkelig alt igennem - om det er muligt at det og det og det kan ske, eller hvad med det der?
    Man vender og drejer jo alting 100 tusinde gange. -.-

    Jeg plejer at snakke med min mor om rigtig meget, så det faldt mig naturligt ind at tage en snak med min mor. Men det var desværre ikke nok til at berolige mig, og så læste jeg en masse på internettet osv. Jeg ville bare lige sikre mig, at det ikke kunne lade sig gøre. xD

    Uuuh.. Min mor tilbød faktisk at købe en test, men det syntes jeg ikke hun skulle spilde penge på, når jeg nu ikke havde været i seng med ham. smiley


  • #8   2. aug 2014 Nu har jeg prøvet det samme som dig før, men jeg tænkte aldrig kan jeg være gravid (medmindre jeg havde haft sex)..
    Jeg tænkte tilgengæld om der var noget galt med min krop for graviditet uden sex er lige med umuligt (medmindre man for det gjort ved lægerne smiley )


  • #9   2. aug 2014 Altså når du ikke er ældre end du er nu kan den jo stadig være uregelmæssig, især hvis du først for nylig har haft menstruation for første gang. smiley

  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #10   2. aug 2014 Jeg fik første gang menstruation som 11-12 årig. Så burde den ikke være regelmæssig?

    Jeg er hvertfald mere rolig nu. smiley
    Jeg aner heller ikke hvorfor jeg overhovedet havde den tanke? o.o


  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #11   2. aug 2014 WIIIIIIEEEEE!!!

    Jeg troede aldrig man kunne blive så glad for sin menstruation! Men pludselig blev maven oppustet. Jeg smuttede på toilettet, og bum. Den er LIGE ankommet.

    En glad og lettet pige herovre! Deeeejligt! smiley


  • #13   2. aug 2014 En mulighed graviditet i dit tilfælde kan kun være hvis i har rørt ved hinandens pik og fisse og hvis du så har givet dig selv finger med præsperm på eller han har rørt ved sig selv og der har været præsperm eller sæd også han har givet dig finger:-)

    Ellers nej, så er du bestemt ikke gravid. Men man kan faktisk skabe en fake graviditet hvis man tænker for meget over det. Faktisk kan det gå så galt, at selv maven begynder at vokse..


  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #14   2. aug 2014 Rynkedellen - Jeg synes I er alt for kloge. xD
    Men hvor er det dejligt man kan dele sine bekymringer herinde. Pyyyh ha!

    Kvinder giver ingen mening. Nogle gange forstår jeg ikke engang mig selv!

    Min-engel-puttehøne - Det er ligepræcis sådanne ting vi IKKE har gjort. Kun kysset osv. Så ja.. Jeg ville også undre mig hvis jeg virkelig var blevet gravid. Men det er jeg jo så heldigvis ikke! smiley


  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #16   3. aug 2014 Ja, det er det virkelig! Og ikke nok med at man får svar, så får man gode svar! smiley

  • #17   3. aug 2014 Det kan både være stress eller hvis du ikke spiser rigtigt. Jeg fik ikke min menstruation i 5 måneder og jeg var seksuelt aktiv på det tidspunkt men ingen graviditet, så bare vær sikker på, at du spiser rigtigt og ikke stresser for meget over ting smiley

  • Anonym
    Anonym Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 16
    #18   3. aug 2014 Jeg tænkte også meget over hvad jeg havde spist mm. Jeg er begyndt at spise mindre på det sidste, så da min menstruation ikke kom, begyndte jeg at spise mere, i håb om at det hjalp.

    Jeg har tabt mig en del i sommerferien (dog med vilje), så jeg ved ikke om det har spillet en rolle. smiley

    Men jeg tror ærlig talt det har været stress. Jeg er meget rundt på gulvet lige pt. fordi jeg skal starte i 1.g her på onsdag. Jeg har spekuleret meget over det hele sommerferien og stresset lidt indimellem. smiley
    Så det har nok også betydet en del. smiley


  • #20   4. aug 2014 Sidst kom min 2 uger for sent, og jeg havde ellers smerterne, som jeg plejer at have en dag før, og selve dagen jeg får det. Men det kom ikke -.-"
    Ligepludselig kom det, så det kan sagtens komme lang tid senere end normalt, også når man tænker på vi "kun" er 15, så skal kroppen jo stadig veksle lidt (selvom du måske har haft det flere år, som jeg)


Kommentér på:
Udebleven menstruation?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce