{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

Laura
Laura
Tilmeldt:
22. mar 2014
Følger: 1 Emner: 29 Svar: 62

Udebleven menstruation {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.

Jeg tænkte i måske kunne være til hjælp. Jeg har haft min menstruation i 2 år efterhånden, og den er nogenlunde regelmæssig, altså der går altid 4 uger +/- mellem hver periode, som er på 5 dage.
Men jeg har slet ikke har menstruation i 2 måneder nu, og jeg har ikke de 'sædvanlige' underlivs smerter jeg tit har dagen før. Jeg er hverken gravid eller tager p-piller så de muligheder er udelukket.

Er det noget man skal være bekymret for, eller er det bare hormonforstyrrelser? Jeg er også begyndt at få et par/lidt flere urenheder og bumser end sædvanligt, derfor tænker jeg det måske bare er hormonerne?

Jeg håber i kan hjælpe. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udebleven menstruation
  • #1   22. nov 2015 Det skulle være helt Normalt man får den først reglmessigt og så stopper den og kommer igen det sagde min læge til mig dengang i hvert fald men for du er sikker så ring til din læge det kan gøres over telefon somregl eller få din mor til det;-) fx også da jeg var mindre blev jeg så skræmt mine bryster voksede og der kom væske ud af dem samtidig med min mens var væk men det var helt normalt!;-)

  • #2   22. nov 2015 Det lyder slet ikke unormalt, men tal med din læge... det er ikke farligt

  • #5   22. nov 2015 Tror det er ret normalt. I hvert fald hvis du har grund til at bekymre, så burde jeg i høj grad også. Min udeblev i et ½ år, kom så og nu har den så været væk igen i et ½ år smiley
    Men det betyder højst sandsynligvis ingenting for dig. Kontakt din læge, hvis det er smiley


  • #6   23. nov 2015 Stress osv kan gøre det. Men blir du usikker så få en samtale med lægen. Hvis alt er som det plejer, må der jo være en grund til den pludselig stopper. Men er du presset stresset osv. Holder din krop nok bare igen. Oftest kommer det helt alm tilbage.

Kommentér på:
Udebleven menstruation

Annonce