{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

passer/fri til at gøre alt! - Engelsk howrse :) {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley jeg vidste ikke hvilket navn emnet skulle have så det blev bare sådan smiley

men jeg har et engelsk howrse, som jeg næsten aldrig bruger, men vil ikke slette det men har bare ikke tiden til at logge på hver dag (på det engelske - da jeg har nok i det danske)

så søger en der vil ''overtage det'' for et stykke tid - så lang tid i ønsker smiley (dog kan det godt være jeg logger ind et par dage og lige ''kigger'' uden at snarre i det du laver - ellers hvis du be'r mig om at ændre bedæknings tid eller andet)

du får ikke ''løn'' men du får til gengæld lov til at beholde det du avler (hvis du ønsker det) og du må bruge det DSM ting der er på laget,(også det der er der nu) og hvis du tjener f.eks 1 morfeus' arme i en begivenhed og du ønsker den over på din konto, så skal jeg nok sende den smiley

du må avle så tosset på hestene og eh'erne der er der inde smiley

jeg har EH'er, alle appaloosa - min bedæknings tid kan ændres lige med det samme så du fortæller mig hvornår tiden skal være


DET ENESTE KRAV:
det forgår over delekonto (men vil altid hjælpe med at sælge/købe heste, andet osv. hvis du lige informerer mig - på det danske howrse eller på HG (helst det danske howrse, da jeg mest kigger der) )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  passer/fri til at gøre alt! - Engelsk howrse :)
Kommentér på:
passer/fri til at gøre alt! - Engelsk howrse :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce