{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.368 visninger | Oprettet:

read it for me {{forumTopicSubject}}

hej vis nogen har tid må i meget gerne læse og bedømme denne tekst

Mord?
Hun prøver at flygte, men hans faste greb gør det umuligt. Tårerne triller ned af hendes kinder og bliver ved med at bede ham lade hende gå. Han gentager om og om igen at vis hun skriger eller prøve at ringe til politiet slår han hende ihjel. Rebbene han binder på hendes håndled gnider sig smertefuldt over hendes hud, hun begynder at få brænd sår. Hun stopper med at kæmpe og hendes krop overgiver sig, hun bliver smidt ind på bagsædet af hans bil. Han begynder at køre, men hun har ingen ide om hvor de er eller hvor han køre hende hen, det eneste hendes tanker køre på er hvordan hun kan komme væk og om hun kan nå at flygte.
Efter noget tid kommer de til en skov, bilen stopper, han trækker hende ud og hiver hende efter sig. De kommer til en lysning, han smider hende ned på jorden og siger at han lige skal hente noget i bilen. Hun tænker alle de flugt muligheder hun har igennem, men hun kan ikke komme op og stå på grund af rebbene, hun skriger og græder, men det nytter ingenting for hun er alene og ingen kan høre hende andet end ham. Hun høre skridt og en gren der knækker.
Radioen begyndte at skratte, en ung pige på omkring 17 er blevet fundet død i skoven. Jeg siger til centralen at vi tager den og køre ud og kigger på det med det samme. Da vi ankommer til parkerings pladsen ved skoven, ser vi en lille flok mennesker stå og snakke forvirret og skræmt sammen. Da vi går over mod dem lægger jeg mærke til hjulspor og noget stof der godt kunne ligne noget fra en skjorte. Flokken føre os ind i skoven, i en lille lysning lægger hun, hun er skåret op forskellige steder og ligger uden noget tøj på, jeg ligger mærke til at hendes hjerte er væk og der er heller intet syn af hendes lever. Ved hendes side lægger der noget tøj som jeg går ud fra er hendes.
Vi går tilbage og jeg tilkalder en hundepatrulje for at se om der evt. skulle være nogle spor heromkring og teknikkerne kommer også for at samle spor sammen og sende det ind til tjek for dna eller andre tegn på hvem der har gjort det eller hvem hun var. Vi sender også liget til obduktion for at tjekke efter eventuelle skjulte ting. Vi forhøre også folk i området og en af beboerne tæt på skoven så en bil køre væk fra skoven i høj fart ved en 11 tiden i går aftes og at en mistænkelig bil kørte hen til skoven ved halv 11 tiden, så vi går ud fra det er sket i dette tidsrum. Der er ikke mere for os at gøre i dag, men vi vil helt klart fortsætte vores eftersøgning i morgen og ellers er der ikke andet end at vente på resultaterne fra de forskellige.
Medierne er meget interesserede i sagen, men da vi ikke har særlig mange detaljer kan vi ikke andet end at give dem et billede og håbe på der er nogle der kender pigen eller måske kender mere til sagen. Et par timer senere. Vi har lige fået et opkald fra en ung fyr som eftersigende skulle være hendes kæreste eller nu ex kæreste, vi aftaler at han kommer ind på stationen til afhøring om 1 time, imellem tiden skal vi se på lidt beviser der kan føre os til hvem han/hun er. Kæresten som hedder Martin kommer nu og vi følger ham ind i afhøringslokalet.
’’ kan du give os nogle oplysninger om pigen? ’’
’’ ja hendes navn er Chloe og hun er 17 år og vi gik i gymnasie klasse sammen, hendes mor er død og hun har ikke set sin bror siden, da han tror faren er skyld i det. Hun havde et godt forhold til hendes far og de lavede mange ting sammen, han var også hendes eneste familie. Hun var en meget glad og udadvendt pige, men havde dog utrolig lavt selvværd. ’’
’’ Du snakker meget om hendes far, tror du han kunne have gjort det? ’’
’’ Nej for som sagt så havde de et fantastisk bånd og han elskede hende overalt på jorden også selvom han har svært ved at give slip på moren og broren. Han virker udadtil lidt skør og sindssyg som en der godt kunne finde på det, men når man lære ham at kende er han meget sød. ’’
’’ Er det dig der har gjort det, som hævn, jalousi eller en tredje grund? ’’
’’ Nej jeg elskede hende over alt på jorden og vi havde det så godt sammen, og jeg kan heller ikke komme i tanke om andre der kunne have gjort noget ved hende, hun var venner med alle. ’’
’’ Jeg tror vi siger tak for nu og vi ringer vis vi vil snakke igen. ’’
Vi blev da lidt klogere omkring hende og hendes familie, inden han gik gav han os en lap med faderens adresse og telefon nummer på. Vi går ud i bilen og prøver at køre hen på adressen. Han lukker os ind og vi stiller ham nogle spørgsmål.
’’ hvordan var dit og din datters forhold? ’’
’’ jeg havde det bedste forhold til min datter, vi havde kun hinanden og vi brugte meget tid sammen, og da jeg fik nyheden om hun var død, blev jeg helt knust. ’’
’’ kan du komme på andre der skulle have motiv for at dræbe din datter? ’’
’’ ikke andre end hendes såkaldte kæreste, de havde et stort skænderi dagen inden det sket. ’’
’’ vi takker for din hjælp hr. ’’
Vi er lige blevet sendt skoven igen. Vi skal ud og tjekke efter nye spor som vi kunne have overset i går. Vi starter med at gå ind i lysningen og lige præcis det samme sted som pigen lå i går ligger der en kniv og lidt længere henne finder vi en pose som lugter virkelig råddent, synet der møder os da vi åbner for os begge til at kaste op, i posen ligger kropsdelene som var forsvundet fra hendes krop. Vi lukker posen godt i og tager tingene med hen til bagage rummet af bilen og køre tilbage på stationen med det og det bliver straks sendt afsted. Min tanker flyver rundt det er som om at personen der nu end har gjort det lægger spor frem til os, det føles som om han leger med os. Det hele er en leg for ham og jeg tror vi skal komme tilbage de næste par dage og tjekke efter spor.
Vi køre ud og forhøre folk i området, det kunne være der var nogen der havde set eller hørt noget nyt siden vi var her sidst. Min partner og jeg deler os op, han starter ud med at gå ind i skoven og jeg går hen til huset der ligger lige op ad skovens parkeringsplads. De siger de har set en mand i 50erne komme 1 gang om dagen og det er den samme bil de så aftenen det hele skete. Da har desværre bare ikke fået taget hans nummerplade nr.
Efter at have snakket lidt med dem går jeg ud og mødes med min partner. Han har gjort et fund i form af et reb og et tørklæde. Vi får dna svar tilbage og de stammer fra en 50 årig dame ved navn Josefine som døde for få måneder siden, ligeledes med tøjet dette stammer fra en 30 årig mand ved navn Poul. Bossen kalder os ind da dette er en meget mærkelig ting, dna’et på pigen stammer fra hende selv så sporene må personen have gemt godt. En ting har de alle tilfælles, de er i familie med hinanden. Mulighederne som jeg ser det nu er at hendes far har gjort det.
V kørte hjem til faderen og anholdt ham.
’’ du er anholdt for drabet på Chloe, du har ingen ret til at udtale dig og alt hvad du siger kan blive brugt mod dig. ’’
Han kæmpede imod og prøvede at flygte, hvilket gjorde min fornemmelse større, vi kørte på stationen med ham, men fik ikke nogen svar da vi afhørte. Vi var gået i gang med at samle alle beviser til retssagen, vi havde og skaffet ham en advokat. Dræbe sin egen datter hvordan kunne han få sig selv til det, jeg fik tåre i øjnene hver gang jeg tænkte på det og glædede mig til at se ham blive smidt i fængsel om 1 måneds tid. Jeg ved det er forkert af mig og jeg plejer heller ikke at være sådan, men jeg kan ikke lade være at tænke på min egen datter. Vi havde sagen klar den skulle bare lige godkendes af retten.
Vi kørte tilbage til huset for at tjekke efter om der var noget vi havde overset eller som kunne bruges nu, vi startede med at tjekke bilen og garagen, men her var der ingenting andet end en klam gammel sandwich. Da vi gik videre til huset og havde tjekket alle rum undtagen stuen uden noget held, mødte et chokerende syn os. En mand hang ned fra loftet og i hans hånd var der et brev. Jeg begyndte at læse det op.

Kære person der læser dette
Jeg sender denne hilsen op til min søster i himlen som jeg nu flyver op til, jeg dræbte hende, men det var efter eget ønske. Det var det i hvert fald i starten og jeg gjorde det kun for hendes skyld, hun ønskede ikke andet og jeg ville bare gøre alt bedre for hende. Jeg endte ud som morder, hun ville det ikke i sidste ende, men jeg blev grebet og tvang hende med mig…. Jeg dræbte min lille pige og nu dræber jeg også mig selv. Jeg kan ikke klare skyldfølelsen, den æder mig op indefra og nu flyver jeg op og undskylder til den eneste jeg havde tilbage. Nu tænker i nok hvordan jeg kunne vide det. Hun skrev til mig flere gange om jeg ikke ville tage hende væk herfra, hun sagde far var ond mod hende og gjorde grimme ting som hun skrev. Alle sporene lå op til min far og jeg gjorde et stort nummer ud af dette. Det var faktisk også mig der dræbte min mor og min far så hele episoden og brugte den til at afpresse mig og jeg syntes han skulle lide som jeg havde lidt af skyldfølelse og afpresning
Kærlig hilsen en meget trist bror og morder
Jeg sluttede af med en tåre og en melding til stationen om at slippe faderen fri.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  read it for me
Kommentér på:
read it for me

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce