{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Farlig hest? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley sagen er den at selvom jeg er utrolig glad for min søde hest Alex smiley så tænker jeg tit tilbage på dengang jeg gik på rideskole. Der var en hoppe og hun var blevet erklæret farlig af dyrelægen smiley jeg prøvet og købe hende men de ville ikke sælge hende smiley selvom hun bed og sparket og havde tit væltet folk ned og andgribet små børn. Jeg ville høre jeres menig om i ville havde købt hesten eller i havde valgt en anden hest som var søder smiley :) kh Emilie og Alex


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farlig hest?
  • #1   27. nov 2014 Hvis jeg så en hest der åbenbart var farlig i folks øjne, vil jeg ville utrolig overrasket over at de ville udsætte folk for fare. smiley Men jeg ville sagtens kunne købe en hest der vil være farlig, men så vil jeg os sørge for den kun var i få hænder og så tage den helt fra bunden og håbe på det bedste, Så ja kunne jeg sagtens for at 'hjælpe' hesten eller fordi jeg er sikker på den ikke er farlig men der er noget bag dens adfærd. smiley

  • #2   27. nov 2014 Havde nok valgt en anden, for som min skønne veninde altid har sagt, der er ingen grund til at købe sig til problemer smiley

    Men hvis man elsker hesten nok, tror på at man kan lave om på det (altså har en anelse om, hvorfor den opfører sig som den gør) og har penge til at rette op på det, jamen så ville jeg da gøre det smiley


  • #3   27. nov 2014 Tak for svar smiley ved du hvad jeg tænker det samme smiley en hver hest skal havde en chance smiley men jeg tænker på at hun kunne havde fådet et beder liv smiley

  • #4   28. nov 2014 Jeg tror ikke at jeg ville have fundet en anden hest.. Hvis jeg var glad for hesten, og så en mulighed for et rette op på 'unoderne', så ville jeg gøre det smiley

  • #5   28. nov 2014 Synes ikke man skal købe sig til problemer så jeg havde nok ledt videre. Hvis jeg ikke fandt noget andet ville jeg nok prøve hesten. Medmindre den selvfølgelig er 'sød' over for dig, så er den jo ikke farlig for dig, men måske bare stresset over alt det der foregår. Hvis det er tilfældet så ville jeg købe den og flytte den:)

  • #6   28. nov 2014 Jeg havde købt hesten smiley Når man har rettet op på sådan en hest viser de sig ofte at have et fantastisk sind. Tit har de bare brug for noget tillid så ville helt sikkert købe den. Om ikke andet så ville den i hvert fald få en ekstra chance smiley

Kommentér på:
Farlig hest?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce